Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Dom kallar den för olyckskorpen

Av Milla - 23 augusti 2008 16:55

Korpen - som för många är symbolen för olycka, borde egentligen vara en förebild för människan.

Den är både klok, vegirig, lekfull, trogen sin partner och vårdar ömt sina ungar. Hur kommer det sig då att man säger olyckskorpen :s


Förutom det så har jag inte så mycket att säga just nu, har tappat lite lust över att blogga men det går väl över.

tror det på att jag har så pass mycket värk just nu vilket gör mig väldigt trött och lägger min energi och tid på bara la familia hobbyn får liksom stås över :s


Sitter och tittar på matchen nu liverpool vs Middlesbrough :p sen blir det nog filmkväll med älskling.

Laddade ner 8 nya filmer i går från filmtidningen så det kanske blir filmmaraton ;) med massa godis till MIG ;) om du e snäll angel så kanske jag bju ur min påse med ;) haha


Har suttit med älskling och tittat på lite grejer till huset, lite allt möjligt sådär.

Hittade en klädhängare som man kunde gravera in allas namn på till badrummet hihi vill ha ;)

Ska köpas lite mer blommor också mysigt ju.


Många som känner P vet att hans älsklingsblomma är kaktus om man nu kan kalla den för blomma :s

Tänkte köpa en stor kaktus i kärleksgåva 20 cm hög var den, det du :p men det blev röda rosor i stället den här gången.

Du blev så glad, det gör mig lycklig.

Passade även på att köpa en snygg v- ringad tröja på the store till soulmate den blev jättefin hihi

 
 
Maddo

Maddo

23 augusti 2008 17:24

Håller tummarna för din motivation!

Det var lite det jag menade med "Fråga gärna en förskola, för vissa har fortfarande dagis - trots att de heter förskola." att vissa ställen inte verkar inse att vi har en läroplan att följa! Oh, Reggio är det jag älskar att arbeta med som mest! Det är så tydligt! =)

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

23 augusti 2008 22:23

Aha, var roligt! Jag jobbade på en Reggioinspirerad förskola tidigare =) Det är det bästa jag gjort! *ler* Jag förstår att du fastnat vid den pedagogiken! =)

Det blidde en Canon G9, den känns bra =)
Kram

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

23 augusti 2008 22:24

Oh, på tal om korp förresten! Såg på extreme homemakeover idag och där sa de att korpen står för de döda och att de vakar över en.. något i den stilen.. =) De inredde föräldrarnas rum med massa korpar! =)

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

24 augusti 2008 18:41

Hmm, börjar fundera på om jag skrev till dig att jag tänkte lärare och utveckla det? Finns mycket att göra inom läraryrket. Men öka till gymnasiet eller vidare till resurspersonal.. Kanske något med teckenspråk.. hmm.. Ja.. just nu är det gymnasie i huvudet! =)

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
NTON

NTON

29 september 2008 23:57

Oj, vad vacker du är! som du alltid varit!!

*krama massa*

http://orfeous.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards