Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg under maj 2009

Av Milla - 30 maj 2009 16:21

Yran fredag va det i går med öltält längts kajen. Skulle egentligen bara slappa å va hemma åhade precis lagt mig på soffan för att glo på tv med lite godis så ringde telefonen å T ville att jag skulle följa med för hon å hennes karl hade fribiljetter *nice* det tackar man ju inte nej till.

Så i går blev det att titta på Alcazar och Björn Rosenström *skoj*


Självklart så skulle ju Curley Sue låten med Takida spelas i högtalarna, den va nämligen min och Pers låt ush det va mindre skoj :(

Sen att se alla kärlekspar stå å kramas vid scenen fick mig att längta efter såna där kärlekfulla kramar *saknar dig Per*


Måste säga att jag va måttligt sliten då jag kom hem haha däckade i säng.

Träffade folk som man inte träffat på länge så det va kul.


Hade vart på stan hela dagen innan det också å handlat lite bla ett par byxor som jag hade på mig på kvällen får se kanske kommer upp en bild sen ??


Gick en promenad med F tidigare på em i solen sen gick jag hem å tog ner en filt å lite godis som jag handlat innan å solade varmt som fan huvva så det e väl nu man börjar klaga på att det e för varmt än fast det e det man vill ha hahaha


Av Milla - 27 maj 2009 15:58

 Tycker det är skönt att få gråta då det bara blir för mycket känns som om själen får vila lite å hjärtat andas.

Varför ska man visa sig stark om man bara vill krypa upp i någons famn å gråta det kan ju ifrågasätta??:s

Den här dikten både hatar jag och älskar på samma gång.

Jag är iaf på väg upp det kanske är därför ?


Jag gråter inte


Jag gråter inte, men jag vill
då mitt inre strider och raseras
av minnen som aldrig mer
kommer att återupplevas
på samma sätt som de en gång
på hösten för länge sen.


Jag visar mig stark och kapabel,
till att hantera alla mina svårigheter
i en tillvaro som jag önskar mig ifrån
men vilken jag inte vågar lämna


Min omgivning,
klappar mig på axeln,
ger mig menande blickar
i den sociala samvaron
med utomstående individer


Tänk, om de visste
vad som rör sig i mina tankar,
vilka funderingar jag går och bär på
vilken allvarsam diskussion jag för,
endast med mig själv
om nätterna
om dagarna
i drömmarna


Men jag gråter inte,
fast jag önskar jag kunde,
och visar inget för alla de
som trots allt bryr sig om mig,
vill mitt allra bästa, se mig le,
vara lycklig, och känna min kärlek,
flöda över, i impulsiva orkaner


okänd

Av Milla - 27 maj 2009 15:46

Hon har ingenting kvar här
Bara förlorade år
Som om hon trott på vad alla sa
Finns det tid finns det hopp
Men hon är ensam
Hon blir sist kvar när alla går
Som om hon inte vill se sig själv
I hallens dunkla vrå
Där hon är ensam


Hon kommer hem
Till ingen som längtar
Till ingen som väntar
Hon kommer hem
På dörren ett ensamt namn
Ja hon bor ju ensam


En sista blick mot sin spegelbild
är det såhär det ska vara
Allt jag vill är att någon ser
Hur vacker jag kan bli
I en framtid
Hon kräver inga miljoner
Blott en annan att ge sin tid
Att vila hos ibland
En som stannar
Som stannar


Hon kommer hem
Till ingen som längtar
Till ingen som väntar väntar
Hon kommer hem
På dörren ett ensamt namn
Ja hon bor ensam


Hon kommer hem
Till ingen som längtar
Till ingen som väntar
Hon kommer hem
På dörren ett ensamt namn
Ja hon bor ju ensam
Ensam

Av Milla - 27 maj 2009 14:33

Gå inte för nära då brakar huset


I´m so lost without you

Av Milla - 26 maj 2009 21:54

När tårarna rinner får själen andas sägs det. I såna fall får min själ andas mycket  nu för tårarna slutar inte att rinna  finns ingen hejd på dom.


Att välja livet mitt i sorgen är nog det svåraste jag kommer att göra.


Av Milla - 26 maj 2009 21:25

Det skär i bröstet..............och jag finner inga ord för det jag känner nu .....

Av Milla - 26 maj 2009 11:56

Min kusin Jonas har lämnat jorden efter en tragisk fallolycka då en balkong rasade i skellefteå fy fan.

Ja vad säger man Life´s hard then you die


Rest in peace Jonas



Alla bara dör :(

Av Milla - 25 maj 2009 16:50

VILL BARA SLÅ PÅ NÅT JAG ÄR SÅ ARG!! HUR KUNDE DU :( DET FANNS EN PLATS PÅ JORDEN FÖR DIG MEN DU KUNDE INTE STANNA VARFÖR?? DU VA TVUNGEN ATT FÄLLA UT VINGARNA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



GLAD ATT JORDEN HAR ÄNGLAR OCKSÅ FAST UTAN VINGAR ANNARS SKULLE JAG INTE KLARA DET :(

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards