Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Milla - 3 maj 2009 16:29

Kämpar varje dag med att ta mig upp på ytan. Men sen händer det mer saker hela tiden som gör att att det tuffare än innan om det nu kan bli det å ta sig upp igen. Det känns som om man är vid ett stup å sen då man lyckats hitta balnsen så knuffar någon till en så att man tippar igen ush
Men jag kommer att fixa det för jag e ruskigt stark men det blir många tårar på vägen .


Jag hatar att jag måste känna att det känns som att alla lämnar mig det e tungt att tappa delar av sig själv.


Jag glömmer inte bort er som lever men jag har det svårt nu sorg, värk, längtan, saknad.


Saknar att kramas såna där kärleksfulla kramar för jag behöver dom mer än någonsin nu.


Längtar efter vägen ut ur sorgenoch smärtan men en dag så kommr jag dit och då kan jag börja leva PÅ RIKTIGT men inte på samma sätt som innan. Jag är inte samma person somjag va innan allt började, jag har andra behov och andra prioriteringar


Saknar alla som lämnat mig i´ll be missing you

Av Milla - 3 maj 2009 12:46

Fan ush känns inte roligt att missa idol uttagningen bara för att man inte kan gå liksom åååååååå jag hade sett fram emot det så mycket men nu tas det också i från mig helvete
Hade ju valt låt å allt kanske kommer en chans nästa år vem vet ??
oavsett så fortsätter jag att sjunga och plinka på gitarren


Lycka till brorsan jag håller på ditt lag , älskar dig !!


Hur det än går så är du en grym musiker och jag saknar dina kramar !!

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards