Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Milla - 20 maj 2009 14:15

Jag ser ljuset brinna ut
Undrar om allting har en början och ett slut
Vi gick sakta steg för steg
Utan att se oss om på väg mot ingenting


Om vi börjar om igen
(Om vi börjar om igen)
Om vi hittar vägen hem


Innan mörkret faller
Och skuggorna får liv
Innan mörkret faller
Innan drömmarna tar vid
Bortom horisonten
Kanske möts vi där igen
Innan mörkret faller
Finns det ljus i skymningen


Det är tyst och tomt hos mig
Allt jag har kvar är bara minnena av dig


Om vi börjar om igen
(Om vi börjar om igen)
Om vi hittar vägen hem


Innan mörkret faller
Och skuggorna får liv
Innan mörkret faller
Innan drömmarna tar vid
Bortom horisonten
Kanske möts vi där igen
Innan mörkret faller
Finns det ljus i skymningen


Över land och vatten
Bygger vi en bro till en annan värld
En morgondag där alla frågor får ett svar
Finns det någonting kvar?


Innan mörkret faller
Och skuggorna får liv
Innan drömmarna tar vid
Bortom horisonten
Kanske möts vi där igen
Innan mörkret faller
Finns det ljus i skymningen


SAKNAR DIG P.E   "En morgondag där alla frågor får ett svar" Ja det skulle jag behövas NÅGON ??

Av Milla - 20 maj 2009 11:33

Saknar mitt fina blonda hår som förvandlats till en risbuske med utväxt :s suck

Slinga mitt hår någon kanske ? Skulle behöva bli ompysslad känner jag.

Det e så skönt när man blir tvättat i håret av frisören och när man får lite hårbottenmassage SÅ SKÖNT Hårpill det gillas *sakna*


Hoa det e ju sommar eller ja vår och jag måste rycka upp mig och ta en vända till kärringgrillen och fixa frillan sen vika upp byxbenen och bara ta hand om mig själv.

Men hur gör man det ? Lättare att ta hand och pyssla om andra för det mår jag bäst av :) Men det kanske e dax att bli ompysslad själv NU eller ??

Av Milla - 20 maj 2009 11:11

Hur gör man då man känner att hjärnan är överfull och informationen som kommer till en inte går in??

När hjärnan är så full så att du inte kan tänka en enda klar tanke utan bara gissa dig till vad som finns??

Om man är rädd för att någon ska spräcka glasbubblan som man lever i för att skydda sig själv , vad gör man ??

Då barnen ställer frågor som man kan knappt kan greppa eller svara på ens till sig själv, vad svarar man??


Ja dagarna går och visst kan jag förstå det som hänt och inse att Per INTE kommer tillbaka. Men accepterar jag det egentligen än fast jag inbillar mig att jag gjort det ?Kan man någonsin fullt ut acceptera  att en sån abstrakt och chockartad sak händer?


Han bara dog så sjuk på så kort tid en vecka från insjuknande till död så abstrakt och förvirrande. Älskade livskamrat jag saknar dig varje dag och saknaden är enorm och obeskrivlig fy fan!!


Tänker på dig och önskar att jag hade svar på alla mina egna frågor om vad som egentligen händer när man dör men jag har faktiskt ingen aning. Jag tror inte på gud iaf inte som att det skulle vara en person som står över alla andra :s Möjligtvis något som är större än människan ,men frågan är vad ??


LIVET E SKÖRT ta hand om dom du älskar och somna aldrig osams


Kram, kram!!



Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards