Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Va ute i går skönt!!

Av Milla - 30 maj 2009 16:21

Yran fredag va det i går med öltält längts kajen. Skulle egentligen bara slappa å va hemma åhade precis lagt mig på soffan för att glo på tv med lite godis så ringde telefonen å T ville att jag skulle följa med för hon å hennes karl hade fribiljetter *nice* det tackar man ju inte nej till.

Så i går blev det att titta på Alcazar och Björn Rosenström *skoj*


Självklart så skulle ju Curley Sue låten med Takida spelas i högtalarna, den va nämligen min och Pers låt ush det va mindre skoj :(

Sen att se alla kärlekspar stå å kramas vid scenen fick mig att längta efter såna där kärlekfulla kramar *saknar dig Per*


Måste säga att jag va måttligt sliten då jag kom hem haha däckade i säng.

Träffade folk som man inte träffat på länge så det va kul.


Hade vart på stan hela dagen innan det också å handlat lite bla ett par byxor som jag hade på mig på kvällen får se kanske kommer upp en bild sen ??


Gick en promenad med F tidigare på em i solen sen gick jag hem å tog ner en filt å lite godis som jag handlat innan å solade varmt som fan huvva så det e väl nu man börjar klaga på att det e för varmt än fast det e det man vill ha hahaha


 
 
Virulence

Virulence

1 juni 2009 17:00

Lite skrämmande, du kommenterar hos mig, några dagar senare kikar jag in på din blogg och inser redan vid din bloggs titel att jag läst det där förut.

Jag minns ett väldigt rörande inlägg på Liverpoolfc.nu's hemsida och efter att ha kollat upp det igen så inser jag att jag mindes rätt.

Världen känns liten ibland.

Tack för du kommentar hos mig i alla fall, den värmde. Dock uppdaterar jag inte bloggen sådär jätteofta nuförtiden... det går lite i vågor det där.

Styrkekram tillbaka!

http://virulence.wordpress.com

 
Virulence

Virulence

13 juni 2009 01:14

Jag bläddrade faktiskt bakåt lite när jag var in på din blogg första gången och det var faktiskt den känsla jag fick med, att du ädnå tar dig framåt, även om det är små steg och det tar sin tid så verkar det som du ändå gör små framsteg.

Att skriva av sig och att få ned alla tankar och känslor på pränt är väldigt bra terapi och är lite som ett sätt att ventilera och tömma sig på det man har inom sig. Det är ett sätt att bearbeta det hela. Jag tycker du har två val. Antingen struntar du i omgivningen och fortsätter blogga här, för det gör nytta. Eller, om du inte känner att du kan blogga som du vill på just den här bloggen, så kan du istället göra lite som mig, skapa en lite mer anonym blogg där du kan få skriva av dig istället. Där du kan vräka ur dig allt utan att behöva tänka på hur du skriver eller tänka på vem som kanske kommer att läsa det.

För som du själv är inne på, och som jag också skrev hä ovan, så är det en bra terapi att skriva om det som gör ont och är jobbigt. Det är ett bra sätt att bearbeta det på.

Styrkekramar tillbaka till dig!

http://virulence.wordpress.com

 
Maddo

Maddo

13 juni 2009 21:38

Hej gumman, just nu är jag lite chockad. Jag hoppas att du mår lite bättre idagoch att varje dag har någon ljuspunkt. Jag vet att det går frammåt för dig men även att det går bakåt ibland. Det behövs. Du är en av de starkaste jag känner till. Många kramar

http://dreammaddo.se/blogg

 
Ingen bild

heiko

22 juni 2009 18:53

Hej Camilla,
hittade din blogg av en slump när jag var ut läste om min vän Per.
Låter som du har kommit tillbaks till livet igen. Bra det.
stor Kram

 
Smajlin

Smajlin

7 juli 2009 17:32

"Curley Sue låten med Takida" I love it

http://misschillpill.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards