Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Milla - 3 juli 2008 21:33

I tisdags så åkte vi ut till stugan soulmate,jag och våra underbart mysiga busiga ungar hihi. har haft det jätteskönt *L*

Stugan ligger vid en sjö som barnen såklart badade i samt att dom försökte tvinga ner mig i vattnet hehe.


Min älskade Lilla Liam (4 år) och älskade Linn har lärt sig att kasta på sina träningskastspön och börjar bli riktigt duktiga hihi så snart så sätter jag på ett riktigt drag så dom kanske kan få sin första fisk också :)


Enda nackdelen för barnen med stugan va alla jävla mygg som skulle tvunget äta på dom,speciellt på min minsta kille Tim (2år) som fått bölder av myggen typ överallt :s onödigt tycka jag för he klia :p.


Nu e vi iaf hemma igen och jag kan bara säga borta bra men hemma bäst :) haha är helt genomslut efter några dagars fullt ös.

Borde egentligen ta och sova snart för mina ögon tvingar jag just nu att vara uppe, för kroppen har redan lagt av hm typ :s


Bloggar mer i morgon puss och hej ;)


P.E Min Soulmate älskar dig om dig massa mest

Av Milla - 3 juli 2008 21:32

Två päron satt i ett träd.
Det ena föll ner.
Då sa det andra päronet.
-MOGET!!



Hahahahahaha

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards