Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Fortsättning R.I.P

Av Milla - 18 februari 2009 22:14

Under dom dagarna/dagen i Tyskland så blev min sambo allt sjukare och drabbades till sist av hjärnblödningar som inte gick att stoppa och sjukvårdspersonalen blev tvungna att stänga av hjärt och lungmaskinen ocg Pers liv gick inte att rädda.


2 februari 01.24, finner inga ord du har lämnat oss i stor sorg & saknad kan inte förstå att detta händer/hänt

Per R.i.p 1/2-09 08:15

5 februari 22.26, Kom tillbakaDu Fattas Mig och barnen,älskade soulmate 14 februari 20.57, senaste uppdatering 14 februari 20.57Alla hjärtans dagKan inte beskriva med hur ont det gör att sitta och längta efter att du ska komma tillbaka när jag innerst inne vet att du inte gör det.

Alla hjärtans dag utan dig är ingenting, älskar dig Per .Jag vet precis vad du gör nu Per. Du sitter i himlen och dricker carlsberg (hoff) och laddar inför matchen på söndag. Tyst minut i 35:e minuten, YNWA

I morgon flygs du hem till sverige och ev bisättnig fredag, begravning den 7 mars så tungt

You Never Walk Alone R.I.P  
 
Maddo

Maddo

19 februari 2009 06:44

Fy, jag läser med tårarna i ögonen! Ständigt har jag varit inne och tittat till i bloggen men jag har inte hunnit med de senaste dagarna. Det var inte såhär det skulle vara när du komtillbaka.. Jag hoppas att du finner styrka att gå vidare men ta din tid att sörja! Du behöver den. Många styrkekramar Maddo

http://dreammaddo.blogg.se

 
Ingen bild

Mia Westerlund

1 april 2009 18:20

Hej Camilla,
Du känner inte mig, men Per var en otroligt god vän till mig åren 2003-2004. Han fick en underbar 30års dag som vi var många som firade tillsammans med honom även Rickard flög hit från Köpenhamn.
Det var med en stor sorg som jag tog emot den sorgliga nyheten av en väninna att Per hade gått bort. Lilla vän jag är så ledsen att din älskade Per inte längre finns vid din sida, jag har tänkt på dig hur många gånger som helst efter det hemska beskedet och på hans älskade lilla dotter. Jag träffade Per på Kvantum i november-december förra året pratade lite snabbt med honom sedan vid kassan så såg jag dig också. Ni verkade så otroligt lyckliga tillsammans.

God Bless You!!
Mitt djupaste deltagande och varma kramar till dig.

Per var en helt underbar människa och vän och hans ironi fick mig att skratta så många gånger. Jag tänker på honom ofta och har spelat den låt som han ofta spelade under den tiden som vi var vänner.

Hör gärna av dig om du orkar.
aaniston@telia.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards