Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

När man inser verkligheten!!

Av Milla - 7 oktober 2009 16:13

När man inser att allt som händer är den verklighet man lever i så får man inte glömma att andas (L)

 
 
ida

ida

8 oktober 2009 16:43

Så sant som det var sagt. Saknar din blogg. Blir inte så många uppdateringar här. Men har man inte inspiration ska man inte skriva. Hur är allt? Tänker på dig ibland trots att vi inte "pratat" så mycket. Men din historia är ju så gripande att man inte kan låta bli att beröras. Hoppas du har det bra å att barnen har det bra. Har det blivit nått plugg eller jobb? Eller hur får du livet att gå vidare? kämpa på, du är en underbar människa! Hoppas du sjunger ibland, för den videon du la upp för länge sen nu. Guu så bra den va :) kramar

http://www.idapersson.se

 
Mikaela

Mikaela

13 oktober 2009 23:46

Kloka ord!!

http://mikaaaelaa.blogg.se

 
angelheart

angelheart

20 oktober 2009 12:20

Om jag vore en ängel skulle jag beskydda dig varje dag som natt.
Sitta vid din sida, hålla din hand, stryka bort dina tårar, utsudda din ångerst, din rädsla & ge dig sinnesro.
Lägga min egen vinge som ett täcke över dig.
Omsluta dig på alla sidor.
Om jag var en ängel, skulle jag beskydda dig varje dag, följa dig överallt.
Trösta dig.
Lyssna igen & igen & igen...
Om jag var en ängel, skulle jag bära dig genom sorgens tunnel till ljuset & tryggheten.
Jag skulle hålla om dig, viska i ditt öra ;
Mod, Mitt hjärta!
Mod!//Styrkekram från mig.Hoppas det e något så när,//Amelie

http://metrobloggen.se/angelheart

 
Madde

Madde

16 november 2009 20:56

Fin blogg..

Jag blev rörd, gripande.
Beklagar sorgen!!!

http://madd3lito.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards