Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Milla - 27 december 2009 19:29

Satan va snö det kom i natt hohoho *mys* fick starta dagen med att skotta bort en meter snö från balkongen haha men fort va det gjort :) men fan va ont i lederna jag får av kylan:(


Tog med mig barnen ut i snön å fram med skidor, bobbar och ett glatt humör för att plumsa runt i en meter pudersnö å oplogade vägar haha men det gick bra.


Eller iaf fram tills Minstingen fick för sig att slänga sig baklänges i en meter snö utan att lyfta upp huvudet :s ni kan ju gissa vart all snö hamnade, mm ja just precis i overallen, i ansiktet. Fiskade iaf upp honom ur snön å med en gråtande röst så säger han " snön försökte äta mig jag vill gå hem" haha stackarn


Va bara att gå in å värma sig med varm choklad och mackor :)


Har vart en ganska lugn dag och nu sover barnen oh jag passar på att surfa runt lite.


Längtar efter varma kramar och att krypa upp i soffan med en gosig filt <3


*puss*


    

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards