Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Milla - 19 oktober 2010 18:18

Jag lyssnar på det mesta inom musik så länge texterna tilltalar mig. Just nu har jag en speciell kärlek till svensk hiphop/rap vet inte varför antar att det är för många texter är tagna ur det verkliga livet, ingen påhittat skit.


Melodin/musiken kan vara sjukt bra men om texterna är intetsägande, ytliga så faller dom inte mig i smaken.. Jag vill kunna relatera till musiken på nåt sett, det är någon slags känsla att jag vill kunna sätta mig in i det som händer i låten. Saker jag själv varit med om, saker som andra som står mig nära har upplevt..


I am a sucker for lyrics directimported from the heart!!<3


Men nåt jag inte kan förstå är alla sjukt dåliga låtdissar många har mellan varandra, dom låtarna e ju inte ens bra bara mest tragiska. Har folk så svårt att ge varandra en klapp på axeln i stället och önska varandra lycka till? gillar man deras musik gör man ju det utan dom där dissarna eller?? Men jaja det är förmodligen nåt jag inte förstår mig på ofta finns det ju en tanke bakom allt? lika lite som jag förstår mig på alla bloggar där man kastar skit på varandra rakt ner på personnivå TRAGISKT DON´T LIKE ;(



Just love this <3

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards