Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Milla - 20 december 2010 14:26

Även om min röst är långt i från toppform efter alla förkylningar och skit så har jag dock gjort några coverinspelningar.. Nu har jag fått order om att vila rösten i några veckor eftersom att det satt sig på stämbandet så jag e lite hes jag hahaha

Lägger ut ett klipp på me singing and playing Just the way you are by Bruno Mars


Har dock byt ut she mot he i texten :p


Hissa eller dissa?? Lämna gärna en kommentar



Puss <3


Av Milla - 20 december 2010 00:58

Jag pratar, jag skriver, jag bearbetar, jag gråter,jag skrattar, svävar i väg i bland men står alltid med en fot kvar på marken.

Så många saker som måste ut, bekräftas,bearbetas,sörjas över,glädjas över.


Åh julen som jag har en hatkärlek för, jag försöker fånga det fina med den. Bakade julgodis i dag :) en i förvaringslådan en i min mun började faktiskt må lite illa efter ett tag men men haha Bakade även ett jättegott bröd som precis svalnat ner lagom till läggdags.


Ställde även upp julgranen i dag som barnen ska få klä när dom kommer hem i morgon efter skola och dagis *mys*

Måste in till stan på tisdag och handla klart julklappar till busarna tänkte faktiskt smuggla med mig en julklapp till mig själv också haha det får man visst??


Skriver mycket musik just nu vissa texter blir klara andra bara halvklara men det är skönt när orden bara rinner ut. Spelar även en del coverlåtar också, men min röst är så förbannat hes just nu fattar inte varför :/ men det blir väl bättre antar jag ;D Tror jag ska ta och lägga upp låten här på bloggen eller covern sprida lite musik :)


Kram på er alla fina människor <3 och natti natt puss


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards