Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Milla - 8 juli 2010 13:24

Har haft så sjukt mycket att göra dom senaste veckorna och inte orkat blogga eller svara på kommentarer bara läst massa bloggar innan nervarvning på natten för det är ett beroende man missar ju så mycket annars haha


Jag är iaf på plats i Uppsala/Knivsta nu :D och skruvar och packar å dolar på i denna värme så svetten droppar, så sjukt varmt i denna lägenhet solen bra steker på. Skulle inte klagat om jag hade legat vid en badplats ;)


Tog en skön kvällspromenad i går kväll ner till särstabadet, jättemysigt med dessa promenader :D Måste ta mig en dag nu snart och lägga mig och steka lite, ta mig ett dopp i stället för att begrava mig bland skruvar och kartonger :p det låter väl som en bra idé ?


I dag kan allt hända och jag njuter...<3


Ska ta mig en promenad i underbara Knivsta nu sååå underbart wihooo *myser*


  Känner mig lite vilse så jag vet inte vilken väg jag ska ta :s 


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards