Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Milla - 26 juli 2010 10:31

Varför kan folk nästan aldrig säga vad det e man/dom vill?? Jag förstår inte varför man måste gå omvägar å betee sig märkligt i stället för att bara speak out :s

Tycker att jag personligen brukar vara bra på att säga vad jag tycker tänker och vill men somliga situationer och personer får mig att backa ganska rejält hmm orkar liksom inte krusa folk till någon slags krystad relation där man låtsas vara så bundisar :s såna relationer vill jag inte ha trist, tråkigt, ytligt allt som jag inte är;)


Speak out, jag e ledsen jag läser inte tankar även om jag önskade att jag kunde i bland ;)



Puss


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards