Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Milla - 1 november 2008 13:50

Hihihi nyduschad och peppad på att börja fixa mig i ordning. Mycket som ska göras pju haha jag e inte van att sminka mig så mycket brukar mest vara osminkad faktiskt.

Av ren lathet tror jag så jobbigt att tvätta bort sen :s men det e ju roligt ska skärpa till mig.


Som alla som läst min blogg vet så ska jag ju vara skolflicka i kväll på halloweenfesten, egentligen skulle jag ju föreställa slampa men nätstrumpbyxorna som jag hade planer på att jag skulle ha var slutsålda i hela Umeå haha

Verkar som alla tjejer ska vara slampor och prostituerade denna halloween ;)


Skolflicka blir iaf perfekt men frågan är ju om jag e så oskyldig som jag ska verka vara ?? haha


Nu fixa med lösögonfransarna och naglarna tjing på er där ute


Massa kramarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hihi

Av Milla - 1 november 2008 12:45

Utmanad av  DreamMaddo


Följande regler gäller:

Länka till den som utmanat mej och sätt in dessa regler i din blogg

Utmana 7 st i slutet av detta inlägg

Låt dem få veta att de är utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


1 Jag dansar sexiga danser när ingen ser


2 Än fast jag ser en skitig strumpa ligga på golvet så kan jag I BLAND styra tex in den under soffan bara för att jag inte orkar ta upp den hahah


3 Sjunger i duschen


4 Äter alldeles för mycket godis :o


5 Och nästan inga grönsaker


6 Jag röker och har dålig rökkaraktär


7 Jag äter hellre en påse med chips till middag än vanlig mat haha fast det betyder ju inte att jag gör det bara att jag HELLRE skulle göra det.

Hmm förstår inte varför? Antar att jag e less på att laga mat :s



Just nu så utmanar jag alla somläser min blogg har inte tid att länka till alla som jag vil utmana ;)


Av Milla - 1 november 2008 02:29

Per och jag har bestämt oss för att förlova oss på vår ettårsdag 6 mars ta en tur ner till malmö bo på hotell, hälsa på Rickard om dom e hemma hihi.

Pratade halva natten i går om drömmar och förhoppningar om framtiden och hur säkra vi  är på varandra utan att ta varandra för givet.

Vi låg och pratade lite om hur ringarna ska se ut osv och hur man känt innan om sånt här och kom fram till att det aldrig känts betydelsefullt förrän nu och att för första gången för båda två att allt känns så jävla perfekt haha


Vitt guld rätt så slätt haha rimmade fint det där.


Du gör mig lylli P.E soulmate he bli bra henna ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards