Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Milla - 4 november 2008 13:47

Det händer verkligen ingenting än fast röntgenplåtarna visar annat så tragiskt. Ett svenskt jävka jippo vill bara klösa ur ögonen på nästa läkare somskriver ut en ny medicin åt mig.


Sjukskrivning, tabletter och hmja sen va det inte nåt mer


Men jag kan ju  citera en läkare " ja du kan ju va glad att du en bra läkare som sjukskriver dig , det är inte alla som blir det"" Gahhhhhhhhhhhh

Får man ens säga så, jag ska alltså va tacksam att jag blir sjukskriven så jävla patetiskt skamligt.


JAG VILL INTE VARA SJUKSKRIVEN OCH ÄTA MASSA PILLER hitta en lösning istället på mina problem det e fan du som e läkare inte jag.




Ett till exempel på hur sjukvården suger fett


http://www.aftonbladet.se/debatt/lisamagnusson/article3691185.ab

Av Milla - 4 november 2008 13:15

Jag säger bara jihaaaaaaaa hade jätteroligt så länge det va roligt.

Min skolflickeutstyrsel blev lyckad iaf sen va det ju som vanligt tycker jag att när man kommer på en fest så ä det många sominte är utklädda*tråkmånsar* men det får stå för dom.


Insåg också att det är roligt att klä ut sig lite mer utmanade kände nästan att jag kunde släppa loss mer än vanligt bara för att haha

Jag rockade på fett med både singstar och heta dansmoves på golvet.


Å sen  klassiska kommetarer av någon som inte vet hur man kommunicerar med nya människor

 " har du klätt ut dig till Britney Spears"  hmm mitt svar "Vem vill va En förföljd människa" Gud vilken tråkig inledningsfas i ett samtal

Nästa kommentar "Har du klätt ut dig til en sexigl skolflicka" mitt svar" VA Jag har inte klätt ut mig ush så du förnedrar mig " haha kunde fan inte låta bli. Tjejen som frågade  såg ut att skämmas varje gång hon såg mig sen stackaren.


Det är ungefär som att säga till en kvinna som bara lagt på hullet lite ""Grattis till graviditeten"


Iaf så hade jag å killen e rolig kväll tills det inte va roligt längre haha vilket va vid 23:30 då avrundade vi kvällen  pga av jag inte hade tagit smärtstillande och fick en jävulsk ryggvärk så då e det bara att packa å åka hem. Åkte förbi på macken köpte en korv chips, ostbågar å sen åkte vi hem la oss isängen å glufsade  å tröståt lite och insåg vilken vändning mitt liv

fått efter olyckan.


Men som sagt jag hade en ruskigt rolig kväll än fast den blev kortare är beräkna,men det går fler tåg ;)


Vad gjorde du på halloween och allhellgona ?

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards