Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 27 april 2008

Av Milla - 27 april 2008 22:09

Haha Vaknade klockan 06:10 av en dyngsur blöja i ansiktet, tack Tim den värmde :s.

Liam rusar in för att övertyga mig om att det bor monster i hans säng även på morgonen :s, det finns inga monster i vår lägenhet, men har är dock inte övertygad om det ännu. Sen rullade allt på som vanligt, efter att jag ställt mig ner på knä så får jag lov att ligga kvar i sängen i en halvtimme efter att jag mutat barnen med varsin banan framför barntv.


Efter den halvtimmen börjar det tjatas efter frukost så jag har liksom inget val förutom att kliva upp och se glad ut :)

Frukost, påklädning, utgång Spring av er all energi säger jag till barnen när vi kommer ut på gården haha.


Har varit en dag fullproppad med aktivitet, utelek, massa bus, staplat klossar till höga torn, handlat, bakat bullar, badat barnen och skurat upp efter vågen som svepte in över badrummet vid middagstid, ännu mer kloss byggande,syskonbråk sen natti natti haha undrar vem som är mest trött :s


Kvällen har jag spenderat med att sitta och fundera ut vad jag ska göra under hela min barnlediga vecka medan soulmate är på jobbet och det enda jag kan komma på är att jag ska sova, jag är så obeskrivligt trött.

Somnar i duschen, i soffan framför bolibompa och drömmer om härliga duntäcken som man kan dra över sig, massa kramar och pussar av alla go ungar haha


Näe nu ska jag ta och sova så att jag är pigg då jag får kissblöjan i fejjan i morgonbitti ;) Jag säger bara härligt värre längtar redan :s


På nåt konstigt sett så längtar jag alltid till måndagar nuförtiden *jippi*

Vad ska vi hitta på till veckan soulmate ?? Har bokat in en tid för fotmassage åt oss på onsdag em kl 17:15 skön avslutning på dagen ;) we will like mjauuuuu haha


Fuzz på tisdag ?? Cs för min del ;) du veeeet :p


Love is in the air Per du gör mig hel


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards