Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Milla - 29 april 2008 10:59

-Vart ska dom där snygga benen gå då ? 

-Öh hem om inget annat kommer emellan    *asg*


Sov länge i dag, gud så skönt det va det behövdes verkligen.

Sitter just nu å pratar på msn med P som vanligt haha och försöker blogga lite :)


Sitter lite och funderar på det här med energier hos männsikor positiva och negativa.

Jag har många gånger sorterat ut vilka som är mina bekanta, kompisar, vänner etc och vilka som ger samt tar energi av mig.

Ett tag så blev min vänlista väldigt kort då jag insåg att många av dom var kompisar eller bekanta och inte mina vänner, för mig är det stor skillnad. Speciellt då jag hade en bunt som slukade all energi av mig och lämnade mig uttömd då dom utnyttjade min "snällhet och genorositet" hm jag kan ju säga att dom människorna ingår i min bekanta lista just nu för det ger mig ingenting.


Iaf så tror jag att alla bör titta runt omkring sig och se vilka männsikor man har runtomkring sig som ger energi och bevara dom relationerna på bästa möjliga sett. Det är inte värt att ha människor runtomkring sig som slukar ens enegi i slutändan så ligger man där uttömd och bortglömd.


Jag sorterar väl emellanåt för jag klara inte av att umgås med energitjuvar.


Jag vet vilka jag kan lita på inga nämnda inga glömda för ni vet vilka ni är hihi


Nä nu ska jag sminka mig och strax dra in till stan på lunch , nice ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards