Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Milla - 4 september 2008 15:17

Filosofera, Plugga , plugga och åter filosofera. sociologistudier, det är ju det här jag vill ha massa intressant läsning,nya vänner, allt det sociala runtomkring.

Jag är ju sån jag skulle bli en perfekt sociolog hur? var? när? vad händer sen? konsekveneser? ja jag är analytiker, filosofi uti fingrarna jag gräver igenom allt som kommer i min väg kanske lite väl ofta men ändå. Det e bara så jag är, det är min personlighet jag gillar inte att se saker svart/vitt. Jag vill ta reda på en slags sanning, sluka teorier och dra egna slutsatser, fundera, hitta lösningar på problem.


Det är något som stoppar mig från att göra det jag vill jävla rygghelvete, jävla svenska sjukvård ta hand om dom som vill bli friska och finnas tillgängliga ute i samhället men nej nej *suck*

Riktigt tungt på skolan svårt att koncentrera mig glider i väg i tankarna då jag försöker lyssna på en duktig föreläsare, somnar nästan, värken gör mig så trött. Kan bara hoppas att denna månad går bra så jag kan fortsätta men just nu känns det inte ljust då jag nästan somnar i sociologiboken och ryggen spränger av smärta :(


Man kan inte va positiv jämt tyvärr det går tydligen inte :(


You ask me why,and i answer ,Cause my heart is damaged:p


Tiden läker inte alla sår, man lär sig bara att leva med dom :)


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards