Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Milla - 9 september 2008 21:22

Allt men inte min rygg :( Jag  är bara 28 år och har en helt kass rygg som inskränker min vardag grrrrrrrrrrrr

Vill gå på gymmet å träna igen som en tok mina vänner, klättra klättervägg, lira fotboll åh så roligt det hade varit men nej nej nej. Ingenting kan man göra blir så himla less.


Jag som har börjat plugga igen precis men jag får sån himla jävla obeskrivlig värk hur ska det gå ? Minnet sviker koncentrationen minskar pga värken hoppas på att få lira fotboll igen snart *längtar* det kommer nog en dag yeah ;)


Snacka om att ha fallit ner å moderaternas fälla småbarnsmamma,sjukskriven och just nu iaf utdömd på arbetsmarknaden  det är så sjukt haha men jag har alltid klarat mig.

Ska få börja arbetsträna snart tror jag och det blir nog på soulmates jobb han håller på att fixa det ;) Har ju jobbat som duktig säljare innan så :)


Snart vinter också å jag kan inte ens åka på min bräda/snowboard då :( gnäll, gnäll haha


Tack underbara barn och Min Andra hälft P:E för att ni finns vet inte vad jag skulle gjort utan er :( Älskar er

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards