Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Milla - 7 september 2008 21:51

En sån här skulle man haft hemma i vardagsrummet haha fan va ballt ;)

Av Milla - 7 september 2008 13:50

Teori är när man vet allt och inget fungerar.
Praktik är när allting fungerar och ingen vet varför.


För övrigt så har jag haft en lugn skön helg med min älskling hihi har mest legat i sängen och myst å tittat på 24 haha *ovanligt*

Borde pluggat mer men va fan hjärnan måste få vila någon gång eller ?

Ska ta tag i det om några timmar å läsa som en ja jag vet inte vad hahaha


I går kväll tog jag och älskling oss in till stan till V.i.p galan för att lyssna på när min bror som är musiker spelade vip var alltså en gala för dom mest utsatta i samhället . Missbrukare och andra med sociala svårigheter och emotionella svårigheter :)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards