Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Milla - 25 juni 2008 14:49

Pappa vart tog du vägen ? Varför försvann du? Varför valde du bort mig? Varför får du mig alltid att känna mig så misslyckad?

Vart tog all kärlek vägen ? Varför glömde du mig?


Varför säger du att du är lycklig då jag kan se i dina ögon att något är fel men vad? Varför? Varför valde du bort mig ? Ångest över vad du ställt till med?

Varför ska du alltid anklaga alla andra för ditt eget misslyckande, det går bra för mig du har fel :( du pratar om dig själv för jag har lyckats trots dig.


Varför skickar du pengar, smutsiga pengar, ett sätt att köpa kärlek?

Varför säger du att mitt liv kommer att bli misslyckat, du vet ingenting aboslut ingenting.

Du önskar att du inte missat allting. min lycka min olycka, mina tårar och skratt.


Varför säger du att allt är svårt? Har inte jag haft det svårt du du vänt mig ryggen och smutsat ner mig?


Det var faktiskt du som valde bort mig och bytte ut mig mot i liv fyllt med ångest, sprit och ensamhet:(

Du valde bort min kärlek för ett ovärdigt liv hur kan man göra så?

:(


Why do you bother at all? You seemed to hate my guts before all learned to crawl, and it hurt´s :(


Men jag är stark utan dig, har jag alltid varit :)


Har slutat svara på telefonen när du ringer på kvällen för jag vet hur du blir efter lite för mycket.


Tack P.E för att du finns och för att du ger mig kraften dom gånger det behövs extra, går så fort över bara av en varm kram från dig.


Älskar dig pussa  

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards