Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Milla - 10 juni 2008 19:05

Sitter och spelar wow hmm går inte så bra blir liksom bara mejjad i dag haha

Ska titta på vänner i stället, vad säger du älskling ?? Ska du spela cm länge till haha??


Äh jag tar gitarren i stället har faktiskt nästan skrivit klart den nya texten nu, du ger mig inspiration.

Undrar om jag ska spela in den i studion om några veckor hmm eller vänta tills jag har skrivit några till kanske ??


Bytte strängar på gitarren i dag nice känns skönare att spela på nylonsträngarna. Såg en liten barngitarr på stan för några dagar sen undrar om jag ska köpa den?? Barnen älskar ju att plinka på den.


Skulle vilja lära mig att spela piano,har försökt men jag får inte till det haha så jag håller mig till gitarren och sången som för övrigt suger just nu har fått en kråka i halsen dags att dricka honungsvatten och sluta röka *L*


Kramkalas 

Av Milla - 10 juni 2008 19:03

Heja sverige  ;) i kväll smäller det av *tagga* Haha fattar inte ens att jag tittar på sverigefotboll det suger ju fett :p

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards