Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Milla - 13 juni 2008 17:16

En ros betyder -Du och Linn är allt för mig och barnen


Love ya

Av Milla - 13 juni 2008 12:45

Hej mitt namn är Tommy lofsson och är 26 år och är en normal kille som söker efter någon att göra lite udda saker med, tex onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, de ä mysigt.


Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånade ut, de är skojigt.

Fredagkvällar brukar jag göra två varma mackor, en äter jag och en kallar jag för slyna och sen ligger jag med den..


Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter siv-göran. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på dåliga western filmer från 70 talet.


Om du har liknande intressen kan vi kanske träffas och prata lite......'
MVH tommy olofsson.
076-81017??

Av Milla - 13 juni 2008 11:53

Jippi äntligen sommar :) Men vart är solen :s och värmen, vill ha , vill ha :(


Mitt problem är att jag bor på fel kontinent, skulle vilja bo i/på varmare breddgrader typ Thailand :p eller nåt sånt Fillipinerna skulle också gå bra.

Har man tur så kanske man kan ha råd att åka på en resa nästa år eller nåt:s

Men med dagens inflation så drabbas ju dom långtidssjukskrivna , ensamstående med småbarn men jag har klarat mig :) 


Får se om man kanske har råd att lägga undan nåt ett tag så kanske man kan resa sen :) hade vart underbart hahaha som sagt innan , jag lever på hoppet:)


Ha en bra dag

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards