Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Milla - 5 april 2009 17:54

Har förlorat så många som står mig nära förstår inte hur jag orkar med allt men det går!!

Tiden läker inte alla sår :( man lär sig bara leva med dom !!

Jag saknar er varje dag och tänker på allt roligt vi aldrig får uppleva mer tillsammans :( men tänker mest på allt som vi hann uppleva tillsammans:)

My love for all of you will never die älskade ni


Kajsa 1/6 -03 Varför?? du va som min lillasyster (BILOLYCKA)


Jossan 4/7 -04  Du var allt jag behövde hos en vän varför orkade du inte längre ?? (SJÄLVMORD)


Fia 3/10 -04 Din misär gjorde så att du inte orkade, med sprutan i armen så tog du ditt sista andetag :( (Heroinöverdos)


Stefan 4/11 -05 Du var den bästa festpolaren ever, du dog på den platsen som du levde för, dansgolvet :( (Överdos av E,uttorkning, hjärtattack)


Oskar 7/5-06 Kunde krypa upp i din famn när allt va jobbigt hemma och du tröstade mig och hjälpte mig när Tim va nyfödd när jag inte själv orkade pga av allt tragiska hemma som hände men sen tog du dina sista andetag i sömnen (Kroppspulsådern i hjärnan skapade hjärnblödningar)


Jocke 4/7-07 Finns inga ord som kan beskriva vad du betytt för mig men jag saknar allt med dig.Jocke min bästa vän, min älskade allt fan vad jag saknar dig i mitt liv hade aldrig överlevt utan dig. Du va med då jag köpte mina första stringtrosor hahaha, du va med mig då jag tog min första riktiga fylla *oops*, när jag inte kunde andas av ångest, när det kändes som om jag inte längre orkade så orkade du åt mig. Du fångade mig i mina fall av dåliga pojkvänner,dödsångest, fyllor, misär och okokt spagetti minns du ??

Finns ALLTID  i mitt hjärta, jag tar hand om dom du lämnat kvar Sara mår okmen har svårt att hitta tillbaka men hon tar hand om din dotter Zindra som mår ok i dag hon har blivit såå stor fick ett kort på henne av Sara för några månader sen, hon e så  lik dig, lika tjurig också hahaha, saknar tom din tjurskallighet även fast jag på väg att slå något hårt i huvudet på dig ibland för att du skulle vakna uppoch för att du skulle lägga av men jag SAKNAR DET SÅ MYCKET.Bästa vän varför togs du bort från mig så tidigt. Du lovade att stå i kyrkan den dagen när/om jag gifte mig:( Du fattas mig så mycket :( Älskar dig min vän (Mc Olycka VästerHaninge leden)


Per 1/2 Älskade sambo Jag finner inte ens några ord för att förklara denna saknad men det kanske kommer med tiden. Du finns i mitt hjärta älskade.

Jag är på väg tillbaka men jag vet inte riktigt hur jag vill leva,vet inte hur jag ska göra det utan dig..

saknar ditt skratt, dina ögon, din sarkasm, dina galna upptåg när du gömde dig bakom toapappersrullarna på kvantum så att allt rasade ner haha  åååå haha du va såå galen men ändå såå lugn. Älskar dig !! Du fattas mig men jag måste vidare men vet inte hur?? FÖRLÅT. I mitt hjärta för alltid<3


Lylle 1/3 -03 (överdos) Finns inga ord

Sofia 4/5  -02  (självmord) Finns inga ord

Grunge 6/8 -07  (Båtolycka i Fillipinerna) DU betyder

Lovisa 6/9 -05  Aldrig sett någon kämpa så hårt (Självmord)

Lassa -04

Rutte -04

Maja  -05

Karl   -06

Ni fattas mig allihopa ni har fått mig att orka genom allt


ORKAR INTE FÖRLORA IGEN


Till alla som jag förlorat, jorden saknar sina änglar:(


1 Maj -09 

I dag förlorade jag en till ängel Nicke Jockes lillebror fy fan hur kunde du ta livet av dig åååååååå

Finner inga ord alls längre





Av Milla - 5 april 2009 14:56

Tack för att du finns, tack för allt du gör,tack för att du lyssnar när ingen annan hör!!


Vänner för alltid



Av Milla - 5 april 2009 14:34

Jag kan spela på gitarren och sjunga igen tack vare dig. Du peppade mig alltid att sjunga å spela TACK

Vet inte hur många nätter som du kom upp och strök mig över  kinden eller håret, pussade mig i pannan å sa " du har så många vackra ord som kommer fram så sjung men glöm inte att sova" och sen gick du och la dig i soffan brevid mig för du ville höra mig sjunga så dukunde sova.


Fick en blackout gällande musiken  när du dog all luft gick ur mig och jag fick inte framett ord , inte ett accord INGET

Jag spelade för dig på begravningen,det kändes BRA hade ångrat mig annars och jag försökte tänka det du brukade säga "du har så många vackra ord som kommer fram så sjung" och det stärkte mig i sången.


Tack älskade bror för att du spelade på gitarren tillsammans med min sång och tack för din underbara låt som du skrev och spelade i kapellet TACK


Du är en ängel nu som fått vingar och du vill inte se mig må dåligt för du skulle vrida dig i graven om du visste hur många tårar jag fällt, hur många djupa hål jag gått ner i.


Jag har en eldsjäl som visar mig vägen tillbaka från sorgen, han sörjer sin älskade också så jag vet att du och hon skålar i himlen speciellt nu då det går så bra för Liverpool,dom vann igår över Fulham med 1-0.

Förlåt älskade Per men jag kan inte se på matcherna just nu än fast jag önskar att jag hade kunnat. Det gör för ont men det kommer väl för mitt hjärta är Liverpool  det vet du.


Skulle försöka spela CM för några dagar sen men jag gick ner i ett djupt hål för jag saknar dig så mycket.

Men jag kommer alltid upp igen det vet du. Ner på botten sen når jag toppen visst??


Liam har haft en svacka när han visade allsin saknad och sorg över din död genom att vara arg på dig för att du lämnat honom. Han slogs hela tiden å va bara allmänt arg och bitter :( men jag tror att det är bättre nu för sist han va hos mig så sa han "mamma jag minns när jag och Per brukade busa i huset, han brottade alltid ner mig och kittlade mig mamma det saknar jag för han e min Per"  så han har börjat prata igen. Tim sa hemma hos sin pappa " Pappa jag vill att Per ska komma hem igen,han ska finnas för mamma för att hon gråter och orkar inte busa längre och sen ska han finnas för Linn, saknar min Per Pappa men han är i himlen"

 Dom pratar så det kommer att bli bättre.


Du fattas oss Per , du fattas mig och barnen Tack för att du fanns i vårt liv och nu finns du i våra hjärtan TACK


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards