Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Milla - 30 april 2009 20:44

Men jorden saknar en utan vingar.

Ååååååå saknar dig varje dag.

Jag har upplevt dig , älskat dig och kan därför aldrig förlora dig.

Jag gråter tårar av blod i saknad efter dina varma kramar, dina busiga upptåg och ditt hårpill åååååå kan nåt lugna mig igen som det.

Jag kämpar med tårar, jag kämpar med skratt önskar att jag fick dig tillbaka för du var min skatt.

I minnen du lever kvar men jag önskar att du va på väg tillbaka

I kväll har jag så mycket tårar, tårar som bara måste ut för jag har stängt av min saknad efter dig och sorgen över att inte ha dig nära



Jag har så många ord som skulle kunna beskriva det jag känner men jag får inte ut dom, dom fastnar på vägen varför??

Nu ska jag ut ur tunneln där jag inte sett nåt ljus, ut till det okända, främmade och skrämmande verkligheten. Livet e så skört så ta hand om dom du älskar glöm inte att kramas <3


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards