Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Milla - 7 april 2009 15:19

SAKNAD-  Ett alldeles för litet ord för att uttrycka det jag känner

LÄNGTAN- Ett alldeles för litet ord för att visa vad jag vill

SORGETÅRAR- Dom gör bara ont

GLÄDJETÅRAR- För jag står kvar och har ett ljus

ILSKA- Hur kunde du lämna mig?

AGGRESSIVITET- Jag vill bara slå på något

GLÄDJE- Om jag får en kram så släpp mig inte


Om jag inte svarar på just ditt sms så är det för att jag inte vet vad jag ska svara när du frågar "Hur fan mår du egentligen Kamilla"

Jag har inte svar på den frågan än fast min smärta går att ta på.

Än fast det rinner tårar obegränsat,än fast alla svarta demoner hemsöker mig emellnåt.

Så kan jag inte förklara för jag kan inte fånga känslan längre.


Det enda jag vet är att jag behöver är ett ljus i mörkret för att överleva

Ett kompass då jag inte hittar hem

Då jag känner mig vilsen och rädd vill jag ha varma kramar för dom skulle värma mig

Värma min sargade själ, min kalla kropp




Tänder ljus i dag som alltid. Saknar mina änglar på jorden R.I.P all mina underbara å speciella personer ni fattas mig!!


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards