Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Milla - 8 juni 2010 20:52

Blir en tidig kväll i kväll hopp i säng, känner mig som en sardin i en sardinburk ;)


I morgon blir det Sommarfest på dagis och mina älsklingar ska uppträda med något "hemligt" ojoj kommer bli spännande och mysigt :D


                              <3   ÄLSKAR ER MINA CHARMTROLL  <3                                      Lilla bus 4 år                                                                              Stora bus 6 år                                                   
                                          

                                                                      




Godnatt allihopa <3 Sov gott<3 dröm sött<3  hörs i morgon!


Tack för alla kommentarer det uppskattas och värmer <3


Puss och kram 

Av Milla - 8 juni 2010 11:59

Hemma från rehab för lunchpaus :) men vart fan e min mat :o inget framdukat nähä får jag göra det själv då, FATTA MAN JU ;)


  bilden e tagen från da net ;)


blev grymt sugen på tacopaj :o, men det hinner jag ju inte för fördriver tydligen tiden med att fiska på nätet, inbillar mig att matbilder gör mig mätt..


Nä dags att fixa krubb magen kurrar sen i väg på nästa del av rehabdagen, sjukgymnastiken och andas rätt :D


Hörs sen puss å kram sötisar


Av Milla - 8 juni 2010 09:38

Vaknade av att det va en ål som slingrade sig fram och tillbaka i min säng i morse vid 06 : s först blev jag lite rädd och undrade hur den kommit till min säng :s

Men sen insåg jag att det "bara" va mitt charmtroll som ville gosesnosa och ligga nära och helt på mig haha Mammas lilla charmtroll :D

Lilla ålen eller Tim som han heter ;) <3


Värken e bättre i dag och jag ska på rehabilitering bla sjukgymnastik, får se om det kanske blir ännu lite bättre efter det vi får se.


Ha en bra dag sötisar <3 puss<3


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards