Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Milla - 10 juni 2010 21:49

Jag e lite trött jag sällan va ? ;) orkar inte blogga mer i kväll vi hörs i morgon


puss

Av Milla - 10 juni 2010 19:46

In every breath i make, in every step  i take your  

                                             always in my heart <3



    I miss you soo bad <3


Y.n.w.a

Av Milla - 10 juni 2010 09:35

Känns som om ögonen ska ploppa ut haha sååå sjukt trött men ändå kan jag inte lägga mig och sova även om jag har möjligheten till det.

Barnen är på dagis "förskola" och busar av sig och får allt det där pedagogiska som jag inte orkar ge en sån här dag :s


Ska snart slänga i mig lite lunch och bege mig in till stan på möte med Af, har haft möten hela veckan så det börjar kännas som en återupprepning men men, man  måste vara frisk för att orka rehabiliteras verkar det som märkligt det där ;)


I umeå så lyser solen i dag och för en gångs skull så ska jag gå ut utan jacka :o har inte hänt ofta för jag fryser typ jämt men jag chansar haha



Ska nog hämta mina skruttisar tidigt på daycare i dag så dom får komma hem på gården och cykla i stället så kan jag köra lite fotningsrace va några dagar sen :D


Redan torsdag :s känns som om veckan gått sjukt fort ingen fler som känner så??


Bloggar mer sen i kväll nu ska jag strax ut i solen med glajjorna hehe


Puss och kram sötisar <3

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards