Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Milla - 16 juni 2010 19:35

Jag satt i vardagrummet och kikade runt på datorn när vardagsbordet plötsligt började göra rytmiska rörelser och jag tittar mig omkring och ser även att gardinerna rör sig. Efter en stund skallrar det även i soffan och jag känner SHIT vad e detta äsch det e säkert bara en stor lastbil som kör här ute så jag tittar ut haha yeah right ;)


Jordbävning och den kändes kan jag säga så lite coolt tycker jag nog att det är iaf  :p om jag blev chockad över att jorden skakade rumpa? njaaaa så länge det bara håller sig till det där så e det häftigt med jordens rytm ;) även om man inte är van att "känna" av det :D och att jag blev lite fundersam :s


 


Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards