Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Milla - 11 juni 2010 19:59

Att våga är att bara mista marken för en stund. Men att inte våga något fast man vill,
är att förlora sig själv och mer därtill.


(Adolphson och Falk)




I want it all och jag vågar <3

Av Milla - 11 juni 2010 18:24

Every second counts, cuz there is no second try.

So live it like you will never live it twice.

Don´t take the free ride in your own life.


Ur "If today was your last day av Nickelback





För din skull ska jag leva fullt ut men du måste förstå att det gör ont att du inte är här. Du fattas mig så det skär i bröstet, but i will keep on try to make every day count <3


  <3 Ängel <3





Bloggar mer sen när barnen sover Puss

Av Milla - 11 juni 2010 10:19

Hallååå alla  pigga, trötta, lata, energiska, snygga, fina , fula, ledsna, glada haha aja orkar inte dra upp mer personlighetsdrag ;)


I dag skiner solen här i norr och jag ska bege mig ner på stan efter att jag käkat lunch hemma och köpa mig en mjukglass :D


Ska även köpa en födelsedagspresent för vi ska på barnkalas i helgen :)


Vi har som alla andra i svergie haft skolavslutningar denna vecka som avslutas med bla "tivoli" nere i stan. Iom att jag har barn som mer än gärna åker karusell så måste jag tyvärr säga att jag undviker stan i helgen "det dom inte vet mår dom inte dåligt av" tycker helt ärligt att det e för jävla  DYRT, 40 SPÄNN  för 30 sekunders karusellåk nä vet du vad jag sparar det till grönan i sommar ;) eller hur skulle ni gjort?


Vad ska ni hitta på i dag då ?  


Sommar, sommar,sommar behöver jag säga mera LOVE IT <3

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards