Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Milla - 6 maj 2008 20:52

Måste bara prata lite om det där nya sanningsprogrammet som i ett avsnitt handlar om att killen får frågan om han har varit otrogen i sitt förhållande och han svarar att han har det.

Sen säger han till tidningarna att programmet har förstört hans liv och att hans tjej lämnat honom :s. Va fan hade han väntat sig något annat eller?? vilken jävla tur att hon gjorde det jävla asshole till kille. Ja visst finns det tjejer som är otrogna också men jag e inte en av dom iaf lucky den som får mig:)


Otrohet ååååååå jag blir så arg vad är det för fel på människor. Fitta hit å Kuk dit. Va fan knulla på din partner i en ny ställning och kommunicera med varandra what´s the fucking problem ???? 


Finns det något som jag hatar så är det verkligen otrohet av allt slag, spelar verkligen ingen roll om det handlar om en simpel "oskyldig" nätflirt med en "kompis" som man känt länge *yeah right* säger jag bara eller om man flirtar med andra på krogen. Hmm eller ännu värre att man faktiskt har en affär med en annan och sen går hem till sin tjej/kille och låtsas att allt är bra :s Sök hjälp jävla idioter. Skaffa självförtroende och självkänsla och gå hem till din äkta hälft efter jobbet med en röd ros, förslag på en ny sexställning och knulla upp honom/henne mot trappräcket ;)  och tala om för honom/henne hur mycket du uppskattar personens närvaro. Använd lite fantasi och kommunicera, hur svårt kan det va ???????


Jag vet inte om jag är konstig :s men om jag är kär så stängs min singelradar av dvs jag har inget behov av att spana in andra. Visst kan jag reflektera att det kommer in en person som ser bra ut men det är inte mer med det, har absolut inget behov av att spana in människan från topp till tå. Vad fan är problemet ????

Om någon flirtar med mig så talar jag på ett vänligt sett om att jag redan har någon. Vill jag titta på nakna bilder på en karl så tar jag ett nakenkort på den jag väljer att dela livet med inte fan behöver jag surfa runt på nätet för att få se en naken karl ? Herrgud what´s the fucking problem.


Nej jag e INTE den svartsjuka typen , har absolut inget emot att den jag är tillsammans med har tjejkompisar eller sånt men döljer personen dom hela tiden så blir jag jävligt paranoid. Vad är problemet? om dom e så bra tjejkompisar så tycker jag att det är konstigt att jag inte träffat dom ? Jajaja jag vet inte jag kanske bara e skadad rakt igenom. Jag har bara en sak till att säga VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ALLA JÄVLA MÄNNISKOR.

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards