Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Milla - 20 maj 2008 21:38

Hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig...hur mkt du hjälper mig i svåra situationer genom att bara vara där och lyssna...en hjälpande hand och en varm blick....allt som behövs just nu.
Hur en person kan få en att glömma allt genom att bara vara där...trodde bara såna fanns i fantasin...det här är ingen kärleks förklaring,det här är något mkt mer.


Doftar in den smekning
Som dina händer ger
Kysser mjukt och stilla
När dina läppar ler
Älskar andetagen
Som tillägnas till mig

Av Milla - 20 maj 2008 20:17

Att tänka för mycket haha


En busstation är där bussen stannar en tågstation är där tåget stannar.. har jag då en arbetsstation på mitt skrivbord?


Hur kommer det sig att stålmannen kan stoppa kulor med sitt bröst men duckar när man kastar en pistol på honom?


Om det är 0 grader ute och det kommer att bli dubblet så kallt imorgon, hur kallt kommer det då bli?


Om universium är allt och vetenskapen säger att universum expanderar vad expanderar det då i?



Glöm inte
att ta på dig
ditt ansikte
innan du går ut
Annars sliter
de ut dina
innersta tankar
steker dina drömmar
sakta över elden
våldtar ditt
sista hopp
och lämnar dig
ensam kvar
naken

P.E ;) du veet

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards