Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Milla - 16 maj 2008 20:56

Vill du inte ha mig som jag är, så är det inte mig du vill ha.

Försök inte göra om dina drömmar till en del av mina för jag har egna.

Jag vill inte vara en trofé som du visar upp då det känns ok för dig.

Jag vill vara den som du tar i handen framför dina tjejkompisar och säger

- det här är HON

Jag vill inte sätta hela världen i brand, bara tända en låga i ditt hjärta.


Jag vill vara den jag är även fast jag inte alltid har fötterna på jorden jämt.

Jag e typen som vill sväva i bland, tar du ner mig då ?

Stannar du kvar då alla andra gått hem?


Jag säger som du brukar säga P "Om jag är där nere och du där uppe så möts vi ju på mitten"

Av Milla - 16 maj 2008 12:29

Ge aldrig upp dom saker som får dig att le, sägs det :s Ställer mig skeptisk till det hm jag menar om jag tex skulle inta amfetamin (inte för att jag gör det) och det sk missbruket alltid får personen att le , ska man inte ge upp det då :s och försöka bli fri från sitt missbruk.


Eller om vi tar ett annat exempel om en person njuter och ler av såra andra människor vilket skapar en förhöjd stämningsupplevelse och får personen all le åt det å vara glad , borde man inte få hjälp att sluta upp med sina idiotier då? Får man bete sig hur som helst så länge man själv glädjs åt det :s. Som jag sa väldigt skeptisk till dessa ord alltså.


Men det är klart att om man tar det lite mindre ordagrant så kanske det stämmer men vad vet jag :s

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards