Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Milla - 30 maj 2008 20:00

Har en bättre dag med ryggen i dag :) så jag passar på att ta mig några glas gott vitt vin medan jag ändå inte behöver knapra på massa tabletter.


Skulle bli en ännu bättre dag om jag kunde få massa pengar att shoppa kläder för haha har hittat massa snyggt som jag vill ha hmmm plus ett par till skor till min samling haha.

Som att jag skulle behöva fler skor :s Ja förmodligen,man vet aldrig när man kan behöva dom nästa gång , skönt att dom finns där liksom ;)


I kväll blir det bara att mysa av med tötis å skåla för en bra helg ;)


Ha en bra helg mina vänner och fiender.


Glöm inte att hålla dina vänner nära och dina fiender ännu närmare;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards