Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Ursäkta min ilska!!

Av Milla - 20 juni 2010 12:09

Ursäkta min ilska just nu på bloggen  men jag är så less på att det aldrig kan bara få va bra, det e alltid nån jävla käpp i hjulet. Jag vill glida på en räkmacka nuu ett tag men tydligen går det inte.


Min starkaste sida just nu är knappast motgångar but i stay strong even if it´s make me angry. Jag bloggar om detta på en annan blogg en anonym blogg som mest är till för mig själv så jag kan skriva av mig utan att somliga ska bry sig så jävla mycket och lägga sig i vad jag känner känns bäst så.


Har regnat hela helgen men i dag har solen tittat fram WOOOW och även om jag ska spendera dagen inomhus med hemma träning och packning så är det skönt att se att det strålar in sol genom fönstret haha kanske hinner ta mig en tur ut sen på en skön promenad..


Snart händer det :o jag flyttar faktiskt till Uppsala och det ska bli skönt att börja om.

Ska åka till min sambos grav denna vecka för det blir ju mindre nu när jag ska flytta men det är så det får bli, föredrar att gå till kyrkan i stället som jag oftast gör annars för att tända ljus (även om jag inte är troende) kyrkan känns ändå som en trygg plats och bra tid för eftertanke och kyrkor finns det i uppsala också jag tänker på min sambo jämt ändå utan graven men så fort jag åker upp hit igen så kommer jag att åka dit <3 Visar gravbesöken att man saknar mer och bryr sig mer än om man inte går dit?? Vissa verkar tro det själv tycker jag bara att det är en patetisk åsikt eftersom att det inte har med min sorg att göra hurvida och hur ofta jag går till graven. Man måste ju göra det man själv tycker är mest tryggt och det som gör att man mår bättre, kyrkogården är ingen trygg plats för mig för det mesta men emellanåt känns det ok och då går jag dit kan inte vissa bara acceptera det.



Tack för att ni lyssnar på mitt tjöt hehe nu packning och träning i sinom tid


Tack för att ni läser min blogg <3 Puss

 
 
ida

ida

22 juni 2010 16:12

Oj va spännande med flytt. Vad ska du göra i uppsala. kan du plugga nått eller tom. jobba(!?) Eller hur kommer det sig att du flyttar. Härligt med en omstart å självklart kan man sörja utan att besöka en grav, alla är ju olika. krama

http://www.idapersson.se

Milla

18 oktober 2010 23:55

Har fått en härlig omstart här i kalla blåsiga Uppsala området =) Jag ska rehabiltera mig efter mina olyckor så att jag förhoppningsvis senare kan söka in på högskolan igen =) Tränar 4 dagar igen nu och har fått en helt ok medicin får återuppbyggnad av mina nervbanor som skadats i olyckorna..

Precis angående att besöka gravar, alla är olika i alla avseenden

Hoppas allt e bra med dig? kraama

 
lisa

lisa

4 november 2010 00:26

hej!! råkade kika in på din blogg genom ACs blogg!!
ville säga att din blogg är jättebra!! jätteintressant! du verkar vara en riktigt tuff tjej!! keep going!

Lisa
från Uppsala=)

http://avdashkova.bloggspace.se

Milla

4 november 2010 00:35

Ååå tack raring det värmer att höra ;D

Kul att se att du e från Uppsala då är vi praktiskt taget grannar HAHA

kram på dig =) Ska kika in din blogg!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards