Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Milla - 6 oktober 2008 22:42

Nu börjar det bli dags att sova nassi nassi för snart har jag en blöt blöja i fejjan av min underbart, charmiga Tim.

Blir alltid väckt varannan vecka på morgonen med en blöt blöja i ansiktet haha Du e så go Tim fast den där blöjan kan jag vara utan tack *L*


Hoppas ni alla där ute får en riktigt bra natt och får sova gott med sköna drömmar ;)


Godnatt alla bloggers för nu e det dags


Kramisar i mängder till er alla.

Av Milla - 6 oktober 2008 20:45

Som nalle Puh säger " Man är aldrig nere med en ballong"


Hihi nu har jag fått hem mina och Pers dotra, älskade barn för den här veckan *L* underbart mysigt.

Hämtade dom på dagis tidigt och åkte ner på stan shoppade lite barnböcker sen åt vi på max och bara myste :p tills Per slutade ;)


Nu ligger dom och sussar så gott i sina sängar så jag passa på att blogga lite grann *L* Innan det blir mys med älskling hihi


För den som inte vet så är jag heltokig i komikern Björn Gustavsson så jag lägger in ett klipp från youtube haha kunde inte låta bli :p


 Vad har ni hittat på i dag då ??

Av Milla - 6 oktober 2008 12:47

Så nu har jag sett filmen klar ush så tragiskt med otrohet hmm det va det filmen handlade om.


Jag kräks bara jag hör ordet otrohet ja ush nu började jag må illa.

Förstår inte hur man ens kan tänka tanken då man älskar en annan :( Men sånt vet nog bara den som blivit utsatt för det, så knäckande :(  



Jag är en djävul utan vingar min uppgift är att le ;)

Av Milla - 6 oktober 2008 11:01

Sov gott i natt *skönt* har vaknat för en timme sen och ska nu äta lite mackor och titta på en svensk film som heter " Himlens hjärta" som sägs ska vara stark, då måste jag ju se den för jag laddade ner den i går :p


Sen ska jag åka buss in till stan och hämta mina bustroll på dagis, har längtat efter dom så mycket ;)



Hörs senare alla bloggers :p

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards