Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Milla - 27 oktober 2008 09:27

Varfär ska det vara så svårt att lita på vissa människor ?


Jag jag vet att min tillitsnivå till människor e väldigt låg iom att jag varit med om en hel del skit men förhoppningsvis så går det över med tiden :) det har redan sen sommaren då jag och Per blev Vänner -07 blivit mycket mycket bättre hihi


Hade kalas för min älskling i går med massa tårta å gofika familj och vänner underbart hihi


Mitt under kalaset så fick min storkille Liam ett vredesutbrott över ingeting och kastade en hård leksak över rummet som kunde ha träffat någon i huvudet :(


Jag blev skogtokig och bar in honom på sitt rum och bad honom stanna där inne och tänka över vad han hade gjort.

Jag blir så himla ledsen över att han ska måste må så dåligt och att han inte kan sätta ord på sina känslor :(

Ush han e så himla arg på mig , har varit såhär sen vi separerade från pappan till dom.

Iaf så orkade jag inte att slutföra konflikten så min mamma tog över för jag va för upprörd.


Mamma fick iaf ut från honom att han va arg på mig för att jag lämnar bort honom varannan vecka till sin pappa. Stackars barn om bara din pappa kunde lyssna på mig när jag säger att ni mår dåligt över varannan vecka blir så besviken. Han säger bara " men allt e så bra här, nästan aldrig några konflikter här" han beskriver det som att barnen e som små ljus hos honom haha att han orkar.


Nä tro fan det när allt som dom känner gar uttrycka sig på ett eller annat sett.


Blir så himla ledsen över att se mina barn må dåligt :( Nog omdetta just nu iaf.


När jag va yngre så älskade jag denna låten som jag lägger en embed på hihi älskar den iofs fortfarande bli så glad av den *L*


Har ni haft en bra helg ?


Kram

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards