Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Milla - 19 oktober 2008 23:09

En så underbar artist med helt fantastiskt mysig röst. I den första  låten så sjunger Melissa Horn tillsammans med Lars Winnerbäck och i domandra sjunger hon solo :)


Missa  inte denna underbara röst


http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnE


http://www.youtube.com/watch?v=VJ8x1K4N8K8


http://www.youtube.com/watch?v=IzW3oE4oX6M


Så äkta verkligen *L* inte ofta man hittar såna artister nu för tiden tycker jag :( men det finns alltid undantag å detta är ett av dom :)


*MYS*


Ska försöka sova nu och lyssna pålite mysig musik hihi


Puss & kram Jag behöver er :) Godnatt!





Av Milla - 19 oktober 2008 21:09

I bland så blir man sårad av människor som man står väldigt nära, kan vara jobbigt men man ska aldrig glömma att hålla huvudet högt när det händer...

Här kommer en dikt som handlar om just det, älskar verkligen den här...


;)

\"Ingen är värd att gråta för Den som är värd dina tårar skulle aldrig få dig att gråta Men när du ändå gråter, håll huvudet högt, så att dina tårar inte sjunker lika lågt som människan du gråtit för. \"

Av Milla - 19 oktober 2008 18:37

Jag höll på och fixade med datron och det strulade till sig lite varpå jag utbrister i mitt stora ordförråd haha "HORA"

Då säger min underbara pojkvän/sambo

- Vart då, vart då ? haha

Han e verkligen störd ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards