Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Milla - 28 oktober 2008 21:02

Vad heter du?: Kamilla


Ålder: 28.


Längd: 169 cm


Vikt: 55 kg


Hårfärg: Blond


Ögonfärg: Grön, blå melerade



Beroende av: Bloggen, mobilen, Per, mina barn, Ciggaretter.


Hur mycket smink använder du dagligen?: Alldeles lagom, ibland inget alls. Vid fest betydligt mer :)

Vad har du ätit idag?:  Lunch - Spagetti och köttbullar, Mellis 3 bullar :o, middag 3 hårdbrödmackor med kaviar & ost


Dagens klädsel?  Ett par badshorts å ett svart linne haha slappardag ;)

Glädje just nu?: Mina barn, Min Sambo, mina underbara internetvänner *L*, mina ir vänner


Irritation just nu?: Att min ryggvärk aldrig kan gå över :(



Senaste låt du hörde?: Du får inte- Sonja Aldén


Senaste inköp?: Underkläder på Tradera som jag budade in :)


Vilka hårfärger har du haft?: Brunt, kastanj, blond


Brukar du äta frukost?: Japp oftast grötfrukost



Vad gör du om helgerna?: Umgås med familjen och hittar på massa bus med eller utan barn. I helgen ska jag å älskling på hallowenfest


Gillar du att få uppmärksamhet?:  Beror påvilken slags uppmärksamhet:s Men i överlag JAAAAAAAAAAA haha

Husdjur: 2 katter


Hur är ditt hår?: Långt blont fint hår


Brukar du bädda sängen?: Nej man ska ju inte bädda in alla kvalster ju :s


Har du mest skivor eller filmer?: Filmer men dom flesta ligger i datorn


Favoritaffär?:  Bik Bok, Kii,Hm


Vad har du på väggarna?: Tapeter



Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 17


Hur många timmar sover du per natt?: Sover mellan 3-8 timmar oregelbunden sömn pga.av värken


Beskriv dig själv med tre ord?: Stark, Snäll, Varmt hjärta


Vem betyder mest för dig?: Barnen och min älskade Per,mina vänner


Föredrar du att vara singel?: Nej inget jag längtar efter har ju träffat den bästa :)


Är du singel?: NEJ


Senaste hångel?: Nyss



Är du nöjd med dig själv?: Japp önskar bara att jag kunde träna mer på den nivå somjag vill


Hur mår du just nu? Ok ont i ryggen bara men har sällskap i sängen av min underbara sambo


Senaste program du såg på?: How I Meet Your Mother


Senaste film?: The Eye


Vad var det senaste du sa?: Jag älskar dig  (till min sambo)

Hur ofta tvättar du ansiktet?: 1-2 ggr per dag.


Vem vet mest om dig?: En killkompis tror jag iom att jag känt honom längst närmare bestämt 11 år, men efter det kommer min sambo


Vad har du i ditt fönster?: Blommor



Vem var den senaste personen du umgicks med?: Min sambo

Hur dags gick du och la dig igår?: Somnade vid 23 :s

Och klev upp?: 10:00


Vad behöver du mest just nu?: Kärlek av min sambo och mina barn & vänner


Har du fler kort på dig själv än dina vänner : Hahaha JAAAAAAA ;)


Har du bra minne?: Näe inte längre nu efter olyckan


För eller emot plastikoperationer?: För om man gör det för sin egen skull



Vad ska du göra ikväll?: Mysa i sängen med min älskling och titta på tv + blogga

Svårt eller lätt för att sitta still?: Jag sitter nog sällan still, pysslar alltid med nåt haha


 Brukar du se ner på andra människor?: Nej men jag kan störa mig på ointelligens :s


Är du enkelspårig?: NEJ jag e alltid full av överaskningar hihi


Av Milla - 28 oktober 2008 17:05

Shit denna människa älskar verkligen britney Spears Helt hysteriskt.


Visst budskapet e väl fint men det blir ju LITE hm soms sagt hysteriskt

Av Milla - 28 oktober 2008 16:58

Hysteriskt Trancedunk ;)

Av Milla - 28 oktober 2008 16:18

En helt vanlig mamma satt och fyllde i ett
kvällstidningstest där ibland annan frågan:
"-anser du att du är normalviktig?" dök upp.

Hon läste frågan högt för sig själv och den 9-årige
sonen lyssnade och funderade sen sade han:
"- Nää, mamma du är inte normalviktig. Du är jätte viktig !".


ÅÅÅÅÅÅå så upppeppande det måste ha varit för den mamman hihi

Av Milla - 28 oktober 2008 15:42

Snuttar på din kudde nu, kan du inte sluta jobba för jag vill kramas nuuuuu

Flera timmar sen sist haha älskar dig min sambo ;)



Några rader ur en låttext som jag skrivit


It’s so hard to say I’m sorry. No excuses, don´t have any explains. This love I can´t emplane.

Ja just det jag skriver texter också & sätter accord själv hm självklart sjunger jag dom också ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards