Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Milla - 30 oktober 2008 20:24

Om jag går in och läser en blogg och kommenterar den så behöver det inte vara för att jag tycker om den eller att den faller mig riktigt i smaken. Men jag vill lämna fotspår efter mig iaf jag tycker det e shysst. Det kan lika gärna var en blogg som jag finner stötande eller konstig som jag kommenterar iaf med ett "Hej jag har läst din blogg" sen e det inte så mycket mer med det.


Ifrågasätt gärna mitt tänkande och saker som jag skriver för det är det jag utvecklas av. Jag tål att höra kritik, jag vill höra kritik. Positiv som negativ eller som sagt bara ett litet fotspår på att just du har varit här :) Alla som läser min blogg e viktig. Jag vill ha bloggtips på bra bloggar har du några ??


Alla bloggar faller inte mig i smaken och oftast är det personen bakom bloggen där jag läser mellan raderna som jag fattar tycker för och efter det så älskar jag oftast den bloggen haha jag vet inte varför det blir så.


Det e lite som Utsidan ger insidan en chans.Insidan ger utsidan sin glans;)


Btw jag har solat i dag igen börjar bli brunis hihi slampbrun ;)


Man ska inte känna ett tvång att kommentera men jag kan lova att det blir uppskattat hihi



Av Milla - 30 oktober 2008 19:58



  www.thefashionlist.se   :) En nystartad Wepshop av en tjej som jag mött på blogg :) Kika in

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards