Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Milla - 31 oktober 2008 11:43

Ska på stan shoppa lite grann igen. Hmm strumpebandshållare och nätstrumpbyxor 


 Shoppa hihi längesen nu ;)



Vad tycker du e roligast att shoppa: Saker till hemmet ?

                                                  
        Kläder?

                                                  
        grejer till dina/ditt barn om du har?

                                                  
        Nåt annat ? Vad i så fall?


Lägger in en bild påmina fins guldstiletter ;)

Av Milla - 31 oktober 2008 11:34

Utmaningen
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget skall du göra en lista över vilka du utmanar!

1. Jag kan omedvetet välja bort människor i min omgivning som tenderar ha lägre iq än mig :s brukar tänka på det efteråt och ifrågasätta mig själv. Smarthet e ju relativt eller hur ?

2. Jag tar alltid minst 4 sektioner med toapapper, även fast jag bara behöver 1 egentligen. När det är papper som inte är perforerat, utan är helt slätt - då får jag panik.

3. Jag äter mer än en fullvuxen man hmm fattar iofs inte vart det sätter sig

4. Jag vill att snön på mitt broräcke ska vara orört och vackert. När någon råkar lägga armbågen där eller tar bort snö med vilja blir jag vansinnig (men skulle jag visa det .. ja.. jag vet inte men det är nog rätt barnsligt ändå, men ändå!)!

5. Om  jag går förbi ett skyltfönster så måste jag alltid spegla min rumpa


JAG UTMANAR ALLA SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN :)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards