Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Milla - 29 oktober 2008 23:08

På Lördag e det som skrivet innan dags för Tema fest Halloween kalla det vad man vill fest haha.


Iaf så har jag svårt för att bestämma min om jag ska vara Slampa eller oskyldig skolflicka :s


Iaf så inhandlade jag och gjorde följande :


Solade solarium *skönt* ska sola i morgon med

Shoppade : Lösögonfransar, långa lösnaglar , nagellack, knästrumpor å lite till hihi


LÄNGTAR TILL PÅ LÖRDAG  måste jag säga att det blir singstar också hahaha wieeeeeeee


Btw appropå blåbär så pratade jag med min älskade son i dag som är hos sin pappa han sa till mig " Mamma jag har tappat min första tand. Det kom massor av blod men jag kände mig stor då " hihi söting.

Att så "lite" kan glädja en liten kille som att tappa en tand det är så underbart att se och höra Älskar dig Liam puss


Nu dags att sova skönhetssömn men först ett avsnitt av How I Met Your Mother ;)  *Det får man*

Av Milla - 29 oktober 2008 00:33

Hm ska på temafest på lördag, temat är hallowen såklart :)

Men vd fan ska jag klä ut mig som man skajuliksomgå ut sen :s


Funderar på att klä ut mig som en SLAMPA hm jag ni läste rätt skulle ju vara roligt att prova på det :s


Vad tycker ni ? Vad ska jag klä utmig till ?

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards