Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Milla - 25 oktober 2008 21:32

Alltså ibland så hittar man bara så konstiga saker på youtube haha kan bara inte låta bli att garva*fniss* Ush verkligen inte snyggt med så synlig string blä.


På tal om string skulle du bära den här konstiga saken ?

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3563340.ab


Jag kan berätta att jag INTE skulle göra det iaf, har snygg rumpa ändå ;) Måste varit en bitter man vars fru har en hängrumpa som kommit på idén haha eller ??


SEX

Av Milla - 25 oktober 2008 20:47

Har varit ur form i hela sex dagar, varit antiblogg, antimänniskor, anti mig själv haha verkligen deprimerande har verkligen inte känt igen mig, tror jag haft för lite sex senaste veckan haha. Hm vad beror det på hm pms? jag har mina barn hemma i veckan ? kan det va en kombination? FÖRMODLIGEN


Men nu börjar jag känna mig lite bättre och mer positiv igen hihi mitt RIKTIGA jag yeah. För det mesta så är jag väldigt positiv och glad underlättar i livet då eller vad tycker du ??


I morgon fyller älskling år hurra hurra då ska vi ha kalas hmsägere man fortfarande kalas då man fyller 35 somhan gör :s ???

Iaf så ska jag baka en tårta i morgonbitti då vi vaknar och fixa lite inför att gästerna kommer *L* Ska bli så roligt att det kommer folk, känns somom att jag inte har träffat några människor på flera veckor förutom min sambo och min mamma haha men jaja. Beror nog mest iofs på att jag dragit mig undan själv.


Å sen så har min son Liam 4 1/2 år fått sin första lösa tand hihi han e helt överöycklig och känner sig JÄTTEstor och skryter lagom för sina syskon och för sina kompisar på dagis. Idag var den jättelös så jag hoppas den lossnar senast i morgonkväll så jag får vara med då den lossnar vill ju inte missa det. Hm med min vanliga otur så tappar han den väl precis då vi bytt

vecka på måndag fagttas ju bara det :(


Jag vill fan att han ska tappa sin tand här och inte hos sin pappa hahaha guuuuuuud så fjantig jag är;)


 Har ni lyssnat på Sonja Aldéns nya skiva eller iaf låten Du får inte... som jag för övrigt har lagt ut här på bloggen för några dagar sen :)

 Hihi den låten e så jääävla underbar älskar verkligen texten Love it love it ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards