Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Milla - 18 oktober 2008 21:28

Ända sedan jag skade mig i ryggen och fått många begränsningar i mitt på saker som jag kan göra,så har jag även fått lära mig att sortera ut i bland dåliga energier hos människor som jag umgåtts med.


Jag har verkligen lärt mig vilka som är mina riktiga vänner som kan ha en förståelse för att jag inte kan leva som innan.

Jag kan inte gå ut och festa jag äter för mycket mediciner.Jag kan inte dansa för det utbringar för mycket smärta ( visst i bland så måste jag bara)

Jag kan inte springa 4 dagar i veckan på gymmet, men jag kan simma på badhuset 2 gånger i veckan,vill du följa med ??

Jag kan inte göra spontana shoppingdagar för jag måste planera in vila först för att orka, kan du acceptera det ??


Ja jag kanske verkar lite förvirrad i bland, glömmer saker, försvinner bort mitt i ett samtal osv, kan du acceptera att jag inte gör det med flit ?? Det har med min värk att göra och mina mediciner som jag äter.


Jag är precis den jag alltid jag varit än fast det tar lite längre tid & du kanske måste förklara en gång tilliom att jag försvinner bort.


Kan du acceptera mig som jag är ?? Kan du inte det har du inget i mitt liv att göra, för jag ändrar mig inte för någon. det har jag aldrig gjort & kommer jag inte att göra heller. Jag är starkare än dig det vet jag ,klarar mig utan falska spel och jag ser igenom såna saker och skrattar åt dig för jag tycker bara att det e pinsamt då man inte kan vara sig själv.


Försöker du göra om mig som människa och låtsas vara min vän så är det inte mig du vill ha som vän eller hur ??

En riktigt vän för mig är den som stannar kvar när alla andra gått hem :)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards