Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Milla - 13 oktober 2008 22:22

Tack för alla kommentarer i dag *blir lika glad varje gång*


Nu e det dags att sova snart ska bara titta klart på filmen Fool´s gold en komedi hihi



Sov gott nassi nassi


So long bloggers ;)

Av Milla - 13 oktober 2008 15:08

Förstår inte hur man kan utsätta andra för mobbing :(


Hittade en mening på internet av okänd som lyder:


" Om dom andra som står på sidan kunde kliva emellan :( det är det som sårar mest just nu, när dom bara står och tittar och går sin väg"


Om jag ser någon bli mobbad eller ser någon som blir utsatt av våld så räcker då iaf jag ut mina hand och gör något. Hoppas att alla gör det och slutar vara så fega :(


Gör du det ??



Av Milla - 13 oktober 2008 11:53

Maskrosbarn- Barn/Ungd som överlever med all odds emot sig.


Många barn/ungdomar kommer eller lever under/i trasiga förhållanden,dom som kämpar för att fortfarande orka stå kvar och respektera sig själv och lära sig och dra nytta av det man varit med om, dom som inte orkar kämpa och är på väg att ge upp, för dom som inte orkade och föll.


Ordet är RESPEKT

Av Milla - 13 oktober 2008 09:31

Är det ett skämt eller ?


Lätt att lita på någon som konstant har händerna i andra killar byxor :s

Och att hon sen spelar förvånad övet att hennes "kille"inte litar på henne :o


 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3518939.ab

Av Milla - 13 oktober 2008 08:29

Jag älskar mina barn över allt annat ,men förra veckan va ruskigt tung med på tok för llite sömn  dvs trött mamma. Gick upp och la mig på soffan så soulmate fick sova i lugn och ro och så jag slapp spinga upp och ner hela tiden iom att Tim hade många vakenperioder pga magen stackarn :(


liam sover hela nätterna som vanligt och Linn en gång varje natt då hon vill kärlekstanka med pappa brevid hihi det får man


Dom åker till sin pappa i dag och jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att få vara bara med mig och älskling sova, mysa, festa lite kanske hihi


Men i morgon så saknar jag väl barnen så att jag dör haha lätt att va kaxig i dag ;)


Ska äta frukost nu och titta på en film Impact point hetern den på datorn :p sen ska jag fortsätta rensa i lägenheten :s *boring*


Vad ska ni hitta på i dag då ??


So long suckers ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards