Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Håll huvudet högt

Av Milla - 19 oktober 2008 21:09

I bland så blir man sårad av människor som man står väldigt nära, kan vara jobbigt men man ska aldrig glömma att hålla huvudet högt när det händer...

Här kommer en dikt som handlar om just det, älskar verkligen den här...


;)

\"Ingen är värd att gråta för Den som är värd dina tårar skulle aldrig få dig att gråta Men när du ändå gråter, håll huvudet högt, så att dina tårar inte sjunker lika lågt som människan du gråtit för. \"

 
 
Maddo

Maddo

20 oktober 2008 10:41

Vilken otroligt fin dikt!

Jag har länge gått i terapi, men just nu känner jag att jag faktiskt kan hantera ångesten relativt bra (även om gårdagen kanske visade motsatsen).

Jag har kommit otroligt långt i min utveckling vill jag faktiskt erkänna, även om det ibland känns som om jag är på väg att tappa greppet igen.

Jag har nu haft ett halvår utan terapi/kurator/samtlskontakt och det har gått bra. Jag känner att jag behöver försöka klara av ångesten själv ibland också. Den är så otroligt skiftande för det kan gå ett halvår-år innan den kommer tillbaka eller bara en vecka, ibland håller den i sig en timme, andra gånger i en eller ett par veckor.

Jag beundrar dig för att du är så otroligt öppen och hjälpsam. Jag är tacksam stödet jag får av dig och det betyder en hel del!
Jag har vänner som lyssnar på mig också, just igår var den ena upptagen och den andra lyssnad så gott hon kunde, när jag trodde att jag skulle klara ångesten la jag mig i ett bad och när jag kom upp slog ångesten till "på riktigt". Det var helt oväntat eftersom jag trodde att jag hade klarat mig igenom attacken.

Oj, detta blev långt! Hoppas du har en bra dag och att du fått sova gott! Kramar

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards