Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Liam och Linn

Av Milla - 7 oktober 2008 13:34

Liam du är mammas duktiga kille, du vill nästan alltid hjälpa till med saker. Allt från att hänga tvätt till att sopa bort kattsand till att laga mat.


Du tar hand om din lillebror och visar att du älskar honom överallt annat och skyddar honom på dagis från faror & eleka kompisar, vilket ansvar du har tagit på dig.

Ni har sån hatkärlek till varandra somman kallar det, ni bråkar med varandra oftast på en kärleksfullt sett.


Du är tjurig, bestämd och väldigt principfast och lite känslig för förändringar men det brukar lösa sig


Du har svårt att inte ha något att göra utan vill helst bli sysselsatt hela tiden.

Du kan sitta och pyssla i flera timmar med samma sak om du INTE blir störd av lillebror.


Du ber om ursäkt när du svär för att din mamma lärt dig att det inte är ok haha goding.


Du är glad nästan jämt, älskar att busa , är kittlig som få och ditt skratt klingar ner till grannen. Du är duktigt som f*n på att dansa det har du fått från din mamma hihi glad för det


Du måste vara den klokaste  killen i den här åldern på jorden och jag smälter i dina vackra bruna ögon *L*

Vad kommer du att blir när du blir stor ??

Något stort det vet jag redan för din målmedvetenhet är redan stor.


Älskar dig Liam


LINN

Om jag hade haft en dotter så hade jag önskat att hon var precis som du :)

Pappas lilla tjej börjar bli stor och du kan redan läsa wow  vilken tur man har som får höra dina sagor på kvällarna hihi


Jag vet att du kommer att bli något stort.

Du har en utstrålning som bara vissa har och sjunger som en liten prinsessa, fortsätt med det så länge du tycker det är roligt.


Du frågade en kväll "kan man få byta namn" " I såna fall vill jag heta Amy Diamond" hihi fniss


Alla vet ju vem du fått dina vackra ögon av, pappas tjej *L*


Du älskar när jag fixar med ditt hår och gör typiska tjejgrejer så roligt att det uppskattas :)


Älskar dig som bara din Kamilla kan :)





 
 
malin

malin

7 oktober 2008 15:34

ja jag älskar att vara moster, synd bara att de bor o sthlm o jag i härnösand.. :/ men är ju bara att ta bussen!

Va kul för dig! :D barn är ju underbara :)

Söta grabbarna är på bilden :)

http://malindbeck.bloggagratis.se

 
karl

karl

7 oktober 2008 15:59

vilken skön musik din bror spelar .. gillade låten visitor riktigt mycket jätte skön

vad kul ni måste ha när ni träffas mycket sång och musik måste det bli då antagligen

http://maklarassistent.bloggagratis.se

 
ida

ida

7 oktober 2008 17:42

Vilken supersöt bild du hade på presentationen:) å tackar. gör du med det?! jag oxå som du kanske förstod nu:P får ut min rastlöshet och kreaktivitet så bra när man håller på å pillar med smycken å sen att det är snyggt å kul att använda är ju en perfekt bonus:) men ibland har man inte ork eller inspiration och sen exploderar det igen:P skulel kunna köpa hur mycket pärlor å grejer som helst:)

http://www.idapersson.se

 
malin

malin

7 oktober 2008 20:00

Länkar till din sida ja:) hoppas att det inte gör nått.. bara att säga till om jag ska ta bort den.

http://malindbeck.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards