Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

I dag e vi lediga allihopa

Av Milla - 8 oktober 2008 14:31

Bestämde mig för att ha barnen hemma i dag för mysdag :) Linn ville gå till dagis för hon skulle ha gympa tror jag det va :s

Liam & Tim va lite hängiga dock inte sjuka isf mammasjuka hehe *L*


Tittade lite på pippi på morgonen och hade en lång frukost, sen lekte vi och jag & Liam byggde på en modellflygplan som han fått *skojigt* att pilla lite. Tim byggde med klossar :)


Jag e tacksam över att mina barn fortfarande sover lunch hihi så jag fick sova jag med , behövdes kan jag säga :)


När vi vaknade så gick jag upp och lagade till en fisklunch som bestod av smörstekt öring, gräddsås, potatis *mums* vi är verkligen heltokiga i fisk jag & mina barn.

Min älskling han gillar inte fisk han haha så han blev nog glad att vi passade på att äta den då han är på jobbet *asg*


Efter lunchen så skickade jag ut barnen på tomten så dom fick springa av sig lite för det behövdes.

Skönt för mig själv också så jag kan blogga lite och vila öronen, ska vika tvätt också


Strax ska vi gå ut på en upptäcksfärd och tar med oss lite picnick till skogen *L* det uppskattar barnen jättemycket.


Ja jag kanske inte hade så rolig blogg i dag haha får se om det kommer mer fantasi senare ;)


Ha en skön fortsatt dag alla bloggers och tack för alla kommentarer dom värmer :)

 
 
malin

malin

8 oktober 2008 19:52

mysigt med picknic :)Fick ni bra väder?
jag o min kille gick på picknic när vi firade 1år. Jättemysigt nere vid vattnet :)

http://malindbeck.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards