Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Vissa människor påverkar mer än andra på ett negativt sett :(

Av Milla - 3 oktober 2008 14:25

Jag är en tjej/kvinna som fått lära mig genom livets alla motgångar, att man måste stå upp för sig själv.

Att man måste säga högt vad man egentligen menar etc, att älska sig själv och att gå vidare även fast det kan göra ont.

Jag har blivit en stark person av mina erfarenheter och av mina barn.Men det finns 2 människor som kan få mig att vilja krypa upp i soffan kura upp benen som ett litet barn.

 I samma rum så vågar jag inte säga vad jag tycker utan håller alltid med, får jättedåligt självförtroende, ja rent utsagt så känner jag mig totaltknäckt i deras närvaro.


Den ena av dom kan jag inte göra mig av med pga av olika anledningar, den andra har jag så gott som ingen kontakt med längre hm möjligtvis någon enstaka gång då vi pratar på telefonen och man återigen får höra hur värdelös man är och hur dålig man är på att ta ansvar, säger personen sominte vet nåt pinsamt etc.

Hahaha egentligen e det så pinsamt att jag tar åt mig för jag vet innerst inne att det inte stämmer men jag  gör  det ändå.I

bland kan det kännas som om jag gör det för att jag ska kunna gå vidare, att det på nått sett gör mig ännu starkare, det kanske verkar konstigt men det tyder på att det ÄR så. Kanske bara är ett sett för mig själv att skapa utmaningar, att se hur mycket jag egentligen orkar, ja jag vet inte men jag gör det iaf.

 
 
Carro

Carro

3 oktober 2008 15:50

Ne då har vi nog inte träffats, jag har nyligen flyttat till Ö-vik och kommer igentligen från Sveg..45 mil neråt.

Du måste vara lik nån :)

va trist det du skriver om dom där 2 personerna :( verkligen hemskt och tragiskt hur folk kan bete sig..och vuxna människor.

Hur är det annars då? Hur hitta du till min sida?

http://lilja85.bloggagratis.se

 
Nadija

Nadija

3 oktober 2008 16:45

Nej det har du rätt i !

http://nadija.bloggagratis.se

 
Therese

Therese

3 oktober 2008 18:18

Tack för bål-tipsen!

Hoppas det finns människor runt om dig som har tvärtom effekt, som får dig att känna dig stark och bra! Fokusera på dem!

http://www.toki.bloggagratis.se

 
Puh

Puh

3 oktober 2008 21:09

Tja!
Lyssna inte på negativt folk! De är inte värd din tid!
Innerst inne mår de säkert så pass dåligt att de känner att de måste dra ner dig och ditt värde.
Stå på dig bruden =O)

http://www.puh.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

3 oktober 2008 21:26

Hoppas det känns bättre nu och att du en gång kan säga till dem hur du känner dig! Jo, det var jättemysigt igår! =) hihi. Kram!

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
mia

mia

4 oktober 2008 10:29

Du har så rätt:)

http://eg0.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards