Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

En virvelvind...

Av Milla - 15 oktober 2008 14:11

I bland så skrattar du åt mig för att jag e annorlunda, men jag skrattar åt dig för att du är precis som alla andra.


"Man föds som ett orginal, men dör som en kopia :s" ska det vara så ? Jag vägrar iaf.


Det va en vän till mig som frågade mig för några dagar sen

- "vem vill du vara egentligen"

- Vaddå egentligen

-"Jamen om du fick vara någon annan, jag skulle tex . vilja vara en rik person med mycket makt och pengar"

- Varför det?

-" Allt skulle vara så mycket enklare då"

-  visst jag gråter hellre i en jaguar än i en gammal volvo

- " jamen där ser du"

- nej där ser man inte för jag vill vara den jag är och bara mig själv till 100%


Hahahaha hon såg så förvånad ut av mitt svar som jag gav skulle funnits med på bild men icke :p



Vem är jag ?


JAG ÄR EN TORNADO SOM BARA VÄNTAR PÅ ATT FÅ HÄNDA ;) that´s me :p


Älskar dig Per. Give in to me ;)

 
 
ida

ida

15 oktober 2008 17:07

Vilken underbar inställning. så borde alla känna. Men alltför många som vill va nån annan och för få som är nöjda med sig själva å sitt liv. fortsätt blåsa :D

http://www.idapersson.se

 
ida

ida

15 oktober 2008 17:09

Tar å lägger in en länk till din sida hos mig. antar att det är okej:)

http://www.idapersson.se

 
sandrahedman

sandrahedman

15 oktober 2008 18:43

sv: Jag får la ta en bild på den så får du se om du tycker att den är värd att ha!

http://www.sandrahedman.blogg.se

 
Maddo

Maddo

15 oktober 2008 19:48

Jag bröt ihop idag... Pratade med vfu-samordnaren och fixade ett nlte, som inte hon samtyckte till och sen blev det ett nytt datum, vi får se om jag kan då! Jag har ju skola...

Jag vill också lära mig massor! Tyvärr verkar andra tycka att det är jobbigt att man är sån så emellanåt står jag i valet o kvalet till att vara allmänt dum istället.. Fick höra idag att jag låter elak när jag ifrågasätter, vilket känns skit.. Man kanske ska skippa den kunskapen man får av att ifrågasätta liksom? Usch, jag vet inte.. =( Känner mig inte på så hajj humör idag.. KRAM!

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

15 oktober 2008 19:58

hur gick bakningen förresten? =) KRAM!

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

15 oktober 2008 21:28

Man kan inte annat än känna sig peppad av dig!

Oh, presenter ska man inte tacka nej till har jag hört! Gärna! =) Hmm, ska jag skicka adressen här då?

Chokladbollar är inte fel det heller (även om jag ogillar det så förstår jag att folk gillar det, fråga inte efter logiken där! =P)

Usch, jag har så ont i huvuder nu efter att ha legat i soffan, gråtit och tyckt synd om mig själv. =(

Kramar! Tack för allt stöd du ger!

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
sandrahedman

sandrahedman

15 oktober 2008 21:38

sv: Bara att kopiera du!

Okej, jag tar en bild så fort jag hinner då. Den är säkert inte alls vad du har tänkt dej men gratis kan ju alltid vara gott :) Annars får jag väl fixa en liten lottning i bloggen eller nåt

http://www.sandrahedman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 23 september 2011 00:33


  Tröttnat på den här bloggen så därför är det tyst härifrån får ingen energi av den då jag tusen åter tusen gånger "måste" läsa gamla inlägg som drar upp massa sår mer än nödvändigt.   Jag håller på att forma en ny blogg som kommer att passa ...

Av Milla - 13 mars 2011 23:18


I live, I breathe, I let it rain on me I sleep, I wake, I try hard not to break I crave, I love, I've waited long enough I try as hard as I can Am I not pretty enough? Is my heart too broken? Do I cry too much? Am I too outspoken? Don't I m...

Av Milla - 10 mars 2011 14:22

I get lost in life when it smashes in my head.. Bara en helt ovanligt vanlig dag :p   Finns så många vägar att välja på, vilken ska jag ta? Tusen och åter tusen tankar i huvudet som cirkulerar..   "Jag är ingen soldat,har inga vapen att ta ti...

Av Milla - 6 mars 2011 19:07

Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte av den billiga människan:/   Har haft fullt ös hela dagen där vissa saker tagit energi och andra gett men kan inte känna att det kompenserade upp det dåliga.. Det är skönt att veta att det är en mor...

Av Milla - 15 februari 2011 21:22

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards